  • 151. Data: 2013-06-26 20:08:00
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trolling tone" <a...@a...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:51cb2abc$0$1265$6...@n...neostrada
    .pl...

    > ROTFL. Podjechałeś na zderzak i mrugasz, mrugaj sobie.

    PLONK

  • 152. Data: 2013-06-26 20:09:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 19:36, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Brzmisz troche jakbys własnie kupił pierwszy samochód i sobie tutaj
    > teoretyzował o jezdzeniu autostrada.
    > nikt nie mówi, że masz sie tłuc za tirami, masz za to nie wyjezdzac w taki
    > sposób na lewy pas, zeby powodowac koniecznosc mocnego hamowania u jadacych
    > lewym pasem.
    > Jak wyjezdziesz umiejetnie i ci jadacy po lewej ewentualnie beda musieli
    > spuscic noge z gazu to nikt nie bedzie miał do ciebie pretensji.

    Nikt nie mówił o mocnym hamowaniu :) Jaśniepan musiałby zwolnić ze 140
    do 120 więc wyprzedził ślimaka z prawej strony. Jeśli mu to podnosi tak
    ciśnienie, że zakazuje wjeżdżać na lewy pas z prędkością mniejszą niż
    maksymalna, to ma problemu z równowagą emocjonalną i nie powinien
    prowadzić. Jeżdżę czaami po autostradach i IMHO ślimaki nie są
    problemem. Z reguły nie wjeżdżają tuż przed nosem. Po prostu długo
    wyprzedzają, albo wyprzedzają jednym ciągiem kilka aut a mogliby
    zjechać. Ale wtedy musieliby zwolnić i tłuc się za tirem aż na
    horyzoncie będzie pusto i nikt się nie czepi że wjechali na lewy.
    Zagrożeniem są tirmani, gwałtownie zjeżdżający na lewy pas. I
    zagrożeniem są ci co im się łatwo ciśnienie podnosi przez to, że na ich
    drodze śmiał się pojawić ktoś przed nimi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 153. Data: 2013-06-26 20:11:47
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-06-26 19:59, Mario pisze:

    > Zaraz cię splonkuje. Uwierz jest do tego zdolny. Lepiej zjedź na prawy
    > pas i zwolnij do 80.

    Wykrakałeś! Idę się wysmarkać.

  • 154. Data: 2013-06-26 20:14:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 17:59:13 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czyli nie rozumiesz.

    Wytłumacz, na przykładzie cytatu:

    "Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania."

    Jakie okoliczności występują w przypadku wcześniej omawianym?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 155. Data: 2013-06-26 20:53:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-26 17:57, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]
    >>> Art. 22 ust. 4
    >
    > Trollujesz.

    A ty to nie ?

    > Wyżej wykazałem, jakie prawa łamie zjeżdżając na lewy pas komuś pod
    > nos.

    I całkiem niepotrzebnie bo golf "jechał sobie 120 km/h lewym pasem"
    a nie wyjechał zajeżdżając.

    Pozdrawiam

  • 156. Data: 2013-06-26 20:57:28
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    > No to przyjmij do wiadomości, że na A4 to norma, niestety :(
    > Ciesz się, że nie trafiłeś na TIRmana-mordercę, który na barierce Cię
    > nie próbował rozsmarować.

    mnie tam jeszcze żaden do gwałtownego hamowania nie zmusił - ale może ja
    daję im wyraźne znaki i jak przez jedną sekundę patrzy w lusterko to
    widzi że się szybko zbliżam, a jak jadę sobie spokojnie 140 to przecież
    prawie hamulca nie trzeba używać żeby do 90km/h zwolnić :P

    Lukasz

  • 157. Data: 2013-06-26 20:58:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 12:53:33 +0200, Tomasz Wójtowicz
    <s...@g...away.com> wrote:

    >Dla auta jadącego 140 km/h zwolnienie do 100 km/h to jakby zatrzymanie w
    >miejscu.

    Ta, i co kurwa jeszcze? Jak Ci zwolnienie ze 140 do 100 sprawia
    problem, to może zacznij jeździć 100?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 158. Data: 2013-06-26 21:09:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 16:34:23 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >zdecydowana większość jedzie grzecznie pomiędzy
    >130 a 150

    Chyba na A4 w okolicach Opola :) Z moich obserwacji wynika, że
    zdecydowana większośc po autostradach jeździ 120-130 km/h. Za to po
    eskach zapierdalają właśnie między 130 a 150 ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 159. Data: 2013-06-26 21:10:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 16:36:59 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Okoliczności czyli najzwyklejsza w świecie rzeczywistość nakazuje
    >spodziewać się na autostradzie pojazdów jadących szybciej.

    Jak i jadących wolniej, niż dozwolone 140 km/h. Czy może zasada
    ograniczonego zaufania w tę stronę nie działa? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 160. Data: 2013-06-26 21:55:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:q4fms8h4j52a40pk70rgmq9dmf1br3o0m6@4ax.
    com...

    > Jak i jadących wolniej, niż dozwolone 140 km/h.

    Lewym pasem?
    Chyba przez wrodzoną złośliwość kapeluszniczą.