  • 141. Data: 2013-06-26 19:36:40
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dla jednych deszcz oznacza ograniczenie prędkości do np 120 a dla innych
    > nie. To nie powód żeby "ostrożniejsci" mieli tłuc się 85 razem z tirami
    > bo ktoś odkorowany uważa, że ma poruszać się z dowolną prędkością po
    > lewym pasie, który mu się należy z racji jego wyjątkowości. A już w
    > ogóle nie widzę powodu aby przejmować się tymi którzy zamierzają
    > przekraczać prędkość.

    Brzmisz troche jakbys własnie kupił pierwszy samochód i sobie tutaj
    teoretyzował o jezdzeniu autostrada.
    nikt nie mówi, że masz sie tłuc za tirami, masz za to nie wyjezdzac w taki
    sposób na lewy pas, zeby powodowac koniecznosc mocnego hamowania u jadacych
    lewym pasem.
    Jak wyjezdziesz umiejetnie i ci jadacy po lewej ewentualnie beda musieli
    spuscic noge z gazu to nikt nie bedzie miał do ciebie pretensji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 142. Data: 2013-06-26 19:37:18
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-06-26 19:11, Cavallino pisze:

    > Podobnie jak kapeluszom, gdy pojadą pasem prawym.

    Taki kapelusz jedzie sobie te 110-120 i też chciałby czasem
    wyprzedzić ciężarówkę jadącą 80-90. Zdjęcie nogi z gazu cię
    przerasta? Jesteś z tych, co w życiu nie wypuszczą autobusu
    z zatoczki przed światłami? Taki bezcenny ten twój czas, a
    marnujesz go na wypisywanie głupot w usenecie.

  • 143. Data: 2013-06-26 19:44:44
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-06-26 15:19, Michoo pisze:
    > (...)
    >
    > Dokładnie.

    Popieram. Nie widzę powodu, żeby ułatwiać popierdalaczom
    skrócenie czasu jazdy swoim kosztem. Czyli kosztem wydłużenia
    swojego czasu jazdy.

    > Czyli hamujesz ty, żeby oni mogli lecieć?

    Właśnie tak to sobie wyobrażają popędliwcy. Że ich odwaga
    i moc silnika powinny wystarczyć do tego, żeby inni padli
    przed nimi na kolana i bili pokłony, ustępując im drogi.
    Bo uni muszom swoje 160-200 wyciungać.

    > Nieekonomiczne, irytujące.

    Nie tylko o to chodzi. Różne są moce silnika i różne
    masy pojazdów, więc nie ma co liczyć na to, że każdy
    przyspiesza tak samo.

    Ja się cieszę, jeśli na autostradzie uzyskam średnią
    120. Oczywiście bez szarpania się na więcej.

    Jan

  • 144. Data: 2013-06-26 19:46:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trolling tone" <a...@a...org> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Taki kapelusz jedzie sobie te 110-120 i też chciałby czasem
    > wyprzedzić ciężarówkę jadącą 80-90.

    I co mu przeszkadza?
    Redukcja na trójkę, gaz w podłogę i jazda.
    Paliwa szkoda?

    To niech zostanie za TIR-ami, wszystkiego mieć nie można.

    >Zdjęcie nogi z gazu cię
    > przerasta?

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 145. Data: 2013-06-26 19:50:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Popieram. Nie widzę powodu, żeby ułatwiać popierdalaczom
    > skrócenie czasu jazdy swoim kosztem.

    KAPELUSZ PLONK

  • 146. Data: 2013-06-26 19:54:04
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-06-26 19:46, Cavallino pisze:
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    ROTFL. Podjechałeś na zderzak i mrugasz, mrugaj sobie.
    I tak długo nie pojeździsz.

  • 147. Data: 2013-06-26 19:57:48
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-06-26 19:50, Cavallino pisze:

    > KAPELUSZ PLONK

    Uspokój się miszczu. Jeszcze ci majtki pękną z tego
    wysiłku.

    Jan

  • 148. Data: 2013-06-26 19:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może depnął do 180.

    Z miejsca? Ile by nie depnął, musiało być miejsce na zjechanie z lewego
    pasa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 149. Data: 2013-06-26 19:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jak dla mnie dokładnie to co w ustawie - mam przede wszystkim zakładać
    > że inni użytkownicy drogi poruszają się zgodnie z przepisami.

    Czyli nie rozumiesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 150. Data: 2013-06-26 19:59:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 19:54, trolling tone pisze:

    > ROTFL. Podjechałeś na zderzak i mrugasz, mrugaj sobie.
    > I tak długo nie pojeździsz.

    Zaraz cię splonkuje. Uwierz jest do tego zdolny. Lepiej zjedź na prawy
    pas i zwolnij do 80.

    --
    pozdrawiam
    MD