    From: Jan45 <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Date: Wed, 26 Jun 2013 19:44:44 +0200

    W dniu 2013-06-26 15:19, Michoo pisze:
    > (...)
    >> Jak jest miejsce to:
    >> - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem
    >
    > Dokładnie.

    Popieram. Nie widzę powodu, żeby ułatwiać popierdalaczom
    skrócenie czasu jazdy swoim kosztem. Czyli kosztem wydłużenia
    swojego czasu jazdy.

    > Czyli hamujesz ty, żeby oni mogli lecieć?

    Właśnie tak to sobie wyobrażają popędliwcy. Że ich odwaga
    i moc silnika powinny wystarczyć do tego, żeby inni padli
    przed nimi na kolana i bili pokłony, ustępując im drogi.
    Bo uni muszom swoje 160-200 wyciungać.

    > Nieekonomiczne, irytujące.

    Nie tylko o to chodzi. Różne są moce silnika i różne
    masy pojazdów, więc nie ma co liczyć na to, że każdy
    przyspiesza tak samo.

    Ja się cieszę, jeśli na autostradzie uzyskam średnią
    120. Oczywiście bez szarpania się na więcej.

    Jan