  • Data: 2013-07-03 00:34:42
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Jun 2013, cumulonimbus wrote:

    > Ale autostrada czy droga ekspresowa, pomimo że składa się z jezdni
    > jednokierunkowych, nie jest odcinkiem drogi.
    > Na odcinku ten przepis na pewno działa. I nawet znak D-3 stawiają. :D

    IMO błędnie.
    Cytuję: "D-3 Droga jednokierunkowa"

    *DROGA*, jakby kto nie zauważył, a nie JEZDNIA.
    Jeśli droga jest jednokierunkowa, to trzeba sporo nadłożyć, żeby
    wrócić, bo na pewno nie jezdnią tej samej drogi :>
    Reklamacje proszę do ministra, nie do mnie!

    Podobny numer jest przy C-16.
    Skoro C-16 wyznacza osobną drogę, to znaczy, że ewentualna jezdnia
    obok jest inną drogą.

    pzdr, Gotfryd