  • Data: 2013-07-11 10:37:29
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-27 00:20, Marek Dyjor pisze:
    > i ja generalnie olewam takich migaczy...
    >
    > jeśłi wyprzedzam na granicy dozwolonej (140 czy nawet wiećej) to
    > spokojnie kontynuje manewr aż do momentu gdy mogę bez redukowania
    > zjechac na prawy. jak ktoś sie chce gonić 170 czy 180 do niech sie
    > dostosuje do innych.
    >
    > co innego jak jadę czymś słabszym wtedy staram sie puiszczać tych co
    > chcą lecieć >130 km/h
    >

    > generalnie jechać trzeba tak aby nie utrudniać innym życia.

    dokładnie tak, mi tam nie przeszkadza jak muszę zwolnić ze 140 do 90 bo
    tir wyprzedza drugiego (o ile faktycznie go wyprzedza) - w końcu tir też
    człowiek ;p
    Przeszkadza mi jednak zwalnianie do 100 czy 110km/h jeżeli kierownik
    przede mną mógłby spokojnie zjechać na prawy pas, przepuścić i nie
    zwalniając jechać dalej

    Lukasz