eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMiszczuf lewego pasaRe: Miszczuf lewego pasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeiiu$7f3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
    <1861839990$20130626142106@squadack.com> <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
    <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeoq8$rq0$1@mx1.internetia.pl>
    <4499947435$20130626150356@squadack.com> <kqepmp$ttq$2@mx1.internetia.pl>
    <7933652266$20130626163140@squadack.com>
    <nm8mpt01pq84$.ia7b2j1sosve$.dlg@40tude.net>
    <kqflr7$pm8$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Thu, 27 Jun 2013 13:57:06 +0200
    Message-ID: <kjt0zfaz78zp.19ba3mi1tztc2$.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1372334213 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 82.143.187.50:55108
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2927
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496532 pl.pregierz:2075488
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 23:08:15 +0200, Axel napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> Byl, ale pod warunkami:
    >> a) kolega nie dodawal gazu w czasie wyprzedzania,
    >> b) za nim byla dluzsza luka.
    >> Bo jak do tira byla odleglosc na tyle niewielka ze delikwent po
    >> zjechaniu w prawo musialby hamowac do tych 80-90, bo Tomasz jadac
    >> stale 140 uniemozliwilby mu powrot na lewy pas, lub ktos za nim,
    >> to w zasadzie prawidlowo wyprzedzal ...
    >
    > Bzdura. Jeśli ten z tyłu był w stanie po zwolnieniu do prędkości tego z
    > przodu wyprzedzić prawym pasem, to znaczy, że ten z przodu mógł spokojnie
    > zjechać, przepuścić tego szybszego i wrócić na lewy pas bez zwalniania. I

    Zwolnic mogl tak czy inaczej, przy wyprzedzaniu z prawej pedalu nie
    oszczedzal, co niekoniecznie musi miec miejsce przy wyprzedzaniu z
    lewej, no i nie musi byc jeden.

    > jeszcze miałby czas na prawym w nosie podłubać... Przećwicz to na
    > autostradzie i się przekonasz.

    Obserwowane wielokrotnie, w roznych pozycjach. Co ciekawe - najmniej
    doskwiera w Niemczech - tam predkosci jednak bardziej rozne i latwiej
    sie wpasowac.
    Ale nie w piatkowe popoludnie - wtedy na lewym pasie kolumny po pare
    kilometrow jeden za drugim, wszyscy jada 90-100, prawy pas pusty i
    nikt nie miga swiatlami (co jest zreszta zabronione)

    Teraz w watpliwych sytuacjach jestem "chamski" i czesto zjezdzam na
    lewy pas z duzym wyprzedzeniem. I niech ten z tylu ocenia czy noga z
    gazu czy gaz do dechy i wyprzedza z prawej - jego problem :-)

    Z drugiej strony wystarczy tez drobne ujecie gazu na prawym pasie i
    nagle czas zblizenia do tira sie znacznie wydluza :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: