  • Data: 2013-06-27 16:32:18
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 15:11:42 +0200, Axel napisał(a):
    > Ale często więcej niż dwa pasy do dyspozycji.

    Jak sa trzy, to nieobserwowane, bo prawie nie utrudnia :-)

    > Włącza się kierunkowskaz w lewo, co sygnalizuje chęć wyprzedania. Raz tylko
    > na jakiegoś pacana trafiłem, który jechał lewym pasem 140km/h i długo nie
    > zjeżdżał.

    To widac nie bylo piatkowe popoludnie.
    W gestym ruchu kazdy chce jechac szybciej, kazdy jedzie z predkoscia
    taka jak ten przed nim i kazdy uwaza ze wyprzedza ta ciezarowke co
    jest za 500m.
    I nikt ci nie popusci, bo on tez chce szybciej, wiec czekaj tak samo
    jak on.

    I cos mi sie kojarzy ze nawet mandat bys za takie miganie dostal.

    > No właśnie - wystarczy ocenić czas do wyprzedzenia, leciutko zwolnić i
    > wjechać na lewy zaraz za wyprzedzającym.

    No to ja oceniam ze bez zwolnienia sie nie da, wiec niech ten z tylu
    goni koniki jesli je ma :-)

    J.