  • 1. Data: 2009-03-24 11:13:45
    Temat: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    hello

    W ramach dyskusji na temat najbardziej syfiarskiej strony ktoś podał coś
    takiego:

    Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)

    http://www.jacek-piotr.com/

    Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 2. Data: 2009-03-24 11:16:25
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://www.jacek-piotr.com/

    Wzorem dpreview i Janka ;) na dole strony mają klin rgb do kalibracji monitora ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. niezły czad... dla oczu!

  • 3. Data: 2009-03-24 11:20:47
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/
    >
    > Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    > Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    Pachnie trochę sztuką naiwną,
    za kilka lat może mieć wystawy i być nikoforem kolaży ;)
    Poza tym go promujesz , a to już niezły sukces, pomijając
    inne aspekty.

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 4. Data: 2009-03-24 11:30:35
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd dominik napisał(a):

    > Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)

    Ma facet swój styl, nie ma co. ;)

    "Jacek Piotr Nowak, znany jest jako osoba niezwykle skromna, pomimo iż
    posiada wybitny talent fotograficzny, wokalny i malarski. W wolnych
    chwilach bywa poetą. Jego wspaniałe montaże fotografii cyfrowych są
    krzyżówką jego talentu malarskiego oraz zdolności technicznych.
    Studiował na wydziale elektrycznym Politechniki Częstochowskiej a w tym
    samym czasie utrzymywał się z malarstwa. Namalował kilkaset obrazów,
    które zdobią mieszkania i instytucje na całym świecie. Od najmłodszych
    lat zajmował się fotografią o której zapomniał na czas trwania nauki w
    liceum oraz na studiach. Rozwój techniki komputerowej sprawił, że
    odrodziła się jego chęć fotografowania. Komputer stał się jego
    narzędziem pracy umożliwiającym montaże fotografii oraz części
    malowanych przez niego w jedna całość, która sprawia wrażenie bajkowej
    rzeczywistości."

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 5. Data: 2009-03-24 11:44:14
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    dominik pisze:
> [...]
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/
    >
    > Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    > Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    akurat PS to chyba warsztatowo nieźle, reszta to już sztuka i tu są
    różne gusta.
    Moim skromnym zdaniem jednak nie można tej strony porównywać z
    poprzednimi "miszczami" PS-a.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-03-24 11:49:03
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gusta.
    > Moim skromnym zdaniem jednak nie można tej strony porównywać z poprzednimi

    Mam podobne zdanie.

  • 7. Data: 2009-03-24 12:06:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał
> [...]
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/
    >
    > Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    > Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    Nie, no bez przesady - to jest przynajmniej dobrze zrobione.
    Fakt, teraz widzę na czarno-biało ale jak się komuś taka oczojebność
    podoba...
    Artysta z Allegro to był przeciętny kiciarz, ten to przynajmniej dobry
    rzemieślnik ; )

    adam

  • 8. Data: 2009-03-24 12:46:13
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > W ramach dyskusji na temat najbardziej syfiarskiej strony ktoś podał coś
    > takiego:
    >
    > Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/

    Moim zdaniem troche po nim pojechałeś bez powodu.
    Technika na poziomie a treść - kwestia gustu.

    Pzdr, MW

  • 9. Data: 2009-03-24 12:53:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Krzysztof Sordyl pisze:
    > Pachnie trochę sztuką naiwną,
    > za kilka lat może mieć wystawy i być nikoforem kolaży ;)

    Pan chyba już ma ugruntowane miejsce w swoim świecie. Razem w sumie z
    odpowiednią grupą odbiorców :)
    Czasami jak się chodzi po takich podrzędnych firmach czy warsztatach to
    widać plakaty z gołymi paniami ściskającymi jakieś śrubokręty :) To już
    wiemy kto jest autorem ich :)

    > Poza tym go promujesz , a to już niezły sukces, pomijając
    > inne aspekty.

    Jej, tak to już bywa w internetzach :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 10. Data: 2009-03-24 12:53:42
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    MW pisze:
    > Moim zdaniem troche po nim pojechałeś bez powodu.
    > Technika na poziomie a treść - kwestia gustu.

    Nie napisałem czegokolwiek co by nie było prawdą :)
    Ocenę pozostawiam innym :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \