  • Data: 2009-03-25 07:44:20
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:

    > Dzieki takiemu podejsciu rozmaici "artysci"
    > prezentuja np. krycyfiks w akwarium pelnym moczu.

    No to już zależy, po co prezentują. Bo jak przede wszystkim na złość
    babciom maryja, to rzeczywiście syf.

    > Mozna prosciej napisac jesli sie kogos uwaza za glupka.
    > Odwagi brakuje? ;)
    >
    > Racja, wszyscy, ktorzy nie padaja na twarz przed
    > taka tfurczoscia to po prostu glupki niedouczone!

    Nie, wszyscy którzy zamiast powiedzieć ''nie rozumiem'' mówią ''syf''.
    Ja np. nie rozumiem Matejki i cenię sobie te jego prawie-fotografie
    niewysoko, ale nie mówię syf.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl