  • Data: 2009-03-25 08:28:42
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:
    > Oczywiscie. Jak komu pasuje to moze i gownem po scianie.
    > Jak sie prywatnemu galernikowi podoba niech wystawia -
    > jak bedziesz chcial to sobie kupisz za wlasne pieniadze :)
    > Zlego slowa nie powiem, co najwyzej nie przyjde ogladac ;)
    >
    > MN ma magazyny pelne dziel, ktore nie sa pokazywane
    > nie zawsze wiadomo czemu...

    To jest inny problem, co kogo wystawiać. W kompetencje tu nie wchodzę,
    zresztą w dobie internetu wiszą mi już wszystkie przepychanki wystawowe
    ze sponsorem w tle. Dziś dosłownie każdy może się pokazać gdzieś jak się
    tylko uprze.

    > Bo, poniewaz?

    Większość ludzi stwierdza, że to bohomazy bez sensu.

    > Apropo Beksy - prace na plotnach podziwialem z otwarta
    > geba 10cm od plotna. Photoshopy juz niekoniecznie.

    I tu jest pies pogrzebany, forma ważniejsza od celu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl