  • Data: 2009-03-25 08:39:23
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Większość ludzi stwierdza, że to bohomazy bez sensu.

    Na szczescie nie jestem wiekszosc :)

    > I tu jest pies pogrzebany, forma ważniejsza od celu.

    Ja tak nie twierdze, po prostu starsze prace byly lepsze IMO.
    Do tego doceniam doskonaly warsztat - chocby dlatego warto
    bylo zobaczyc oryginaly.

    A co do techniki to wymusza ona taka a nie inna prace -
    w PhotoShopie latwiej pierdyknosc blura i podkrecic
    saturacje niz zrobic to samo jednym ruchem pedzla na plotnie.
    I cale szczescie.