  • Data: 2016-01-08 22:03:32
    Temat: Re: Mikrokontrolery przyjazne dla amatorów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-08 21:50, Artur Miller wrote:
    > RTS jest najwyraźniej "hardwired" do
    > sygnału "tx buffer empty", więc po każdym wysłanym znaku RTS gaśnie na
    > czas potrzebny do zassania nowego znaku z RAMu do nadajnika UARTa przez
    > DMA.

    W wolnej chwili zerknę na to. Nie używam sprzetowej kontroli więc nie
    zauważyłem.

    > niby pierdoła, ale ten ficzer ślicznie wykładał GSMowy modem EHS-5
    > Cinterion'a (reset modemu bez żadnego komunikatu o błędzie po
    > kilkudziesięciu przesłanych bajtach).

    Czyli jednak nie wina stm32 :D

    > drugą raczej ciekawostką było odkrycie, że sam chip mocno emituje
    > zakłócenia RF w swoim sąsiedztwie.

    Z ciekawostek, Atmelowski SAM7 popędzałem kiedyś w celu sterowania
    wyswietlacza. Słuchałem radia kiedy to nagle ... jak by coś piszczało.
    Nie, to nie jest możliwe, ale przenisłem układ bliżej. Jak to pieknie
    grało! Okazało się ze grało równie głośno po odpięciu kabli od LCD, a na
    płyce tylko cpu i zasilanie :D