  • Data: 2016-01-08 20:08:13
    Temat: Re: Mikrokontrolery przyjazne dla amatorów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-08 19:19, Artur Miller wrote:
    > po stronie CPU tak. a debuger?

    OpenOCD + gdb. Dalej to już kto co woli, np. Eclipse.

    > te chińskie jtagi (ulink2) działają w
    > ogóle sensownie?

    Każdy JTAG zadziala sensownie. Uzywam staruszka Olimex na USB. Mam też
    taki na LPT i jakiś noname który emuluje bodaj byteblaster. Każdy działa
    o ile rozpozna go OpenOCD. A on rozpoznaje chyba wszystkie, wliczając w
    to chińskie klony za 1E.

    > może jakies inne są w rozsądnej dla amatora cenie?

    *Każdy* wspierany przez OpenOCD i mający prawidłowe napięcia. Ten na 6
    rezystorach z LPT też ;)