  • 1. Data: 2009-07-26 11:53:34
    Temat: Migawka w G9 - na ile obliczona ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Na ile orientacyjnie jest obliczona trwalosc migawki w G9 ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2009-07-26 11:59:55
    Temat: Re: Migawka w G9 - na ile obliczona ?
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sun, 26 Jul 2009 13:53:34 +0200, Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    wrote(a):

    > Na ile orientacyjnie jest obliczona trwalosc migawki w G9 ?

    A tam w ogóle jest migawka mechaniczna?

    B.

  • 3. Data: 2009-07-26 12:04:00
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh6oh9q.dau.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > A tam w ogóle jest migawka mechaniczna?
    >
    > B.

    Prawde mowiac nie zaglebialem sie w technologie ;P

    No wlasnie to co tam jest.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2009-07-26 12:19:33
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    > Prawde mowiac nie zaglebialem sie w technologie ;P
    > No wlasnie to co tam jest.

    W danych technicznych jest napisane ze migawka elektroniczno-mechaniczna.

    Aby nieco zaglebic w technologie pewnie wystarczy przeczytac:
    http://www.fotoporadnik.pl/migawka-elektroniczna-ccd
    -en.html

    :)

  • 5. Data: 2009-07-26 12:24:00
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pawel_sm" <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l> napisał w
    wiadomości
    wytnij_to_l...

    > W danych technicznych jest napisane ze migawka elektroniczno-mechaniczna.
    >
    > Aby nieco zaglebic w technologie pewnie wystarczy przeczytac:
> [...]

    Dzieki

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2009-07-26 13:16:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Na ile orientacyjnie jest obliczona trwalosc migawki w G9 ?

    U mnie matryca jest już zasyfiona, że już się aparatu nie da używać, a
    migawka wciąż jak nowa :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-07-26 14:41:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > U mnie matryca jest już zasyfiona, że już się aparatu nie da używać, a
    > migawka wciąż jak nowa :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    Ha no wlasnie, ciekawe jaki jest koszt czyszczenia matrycy w tym czyms
    ;P

    Ja narazie nie narzekam bo dziala, w tej chwili jest ok 8.000 patrzac po
    liczniku plikow.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2009-08-01 10:30:55
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 16:41:58 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Ha no wlasnie, ciekawe jaki jest koszt czyszczenia matrycy w tym czyms
    > ;P

    W przypadku Minolty A1 (hybryda) OIDP serwis autoryzowany zażyczył sobie
    za czyszczenie matrycy 140PLN.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066