  • 11. Data: 2009-08-31 07:18:41
    Temat: Re: Miga zielona dioda przy uśpieniu komputera
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 30 August 2009 19:22, Animka wrote:
    > W związku z tym miganiem nie mogłabym tego tolerować w nocy. Dioda
    > bardzo mocno świeci- jak zielona żarówka, więc te błyski są nie do
    > zaakceptowania.

    Plasterkiem se zaklej.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 12. Data: 2009-08-31 08:15:50
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 01:58:43 +0200, Animka napisał(a):

    > Dobry pomysł, tylko czy mi się komputer, albo ta taśma nie zacznie "hajcować"?

    Nie. Dioda to nie żarówka i nie wydziela dużo ciepła.

    > To znaczy masz zaznaczoną tylko hibernację?
    > A tu co mam tu zmienić?
    > http://img132.imageshack.us/i/screenshot001y.jpg/
    > I jaki czas do suspend ustawić w Biosie?

    Żeby mieć hibernację, musisz ją włączyć w zakładce "Hibernacja".

    --
    GLaF

  • 13. Data: 2009-08-31 08:27:52
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Mateusz Viste pisze:

    > Plasterkiem se zaklej.

    Ok :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-08-31 09:26:58
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Nie. Dioda to nie żarówka i nie wydziela dużo ciepła.

    Dzięki.

    > Żeby mieć hibernację, musisz ją włączyć w zakładce "Hibernacja".

    Włączona. Zaznaczyć jeszcze wyłączanie monitora i dysków twardych, czy już
    nie potrzeba i ma byc na NIGDY?

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-08-31 10:16:17
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Ianus" <U...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Schweinchen" <k...@i...de> napisał w wiadomości

    > A co? W twoim nie wolno? Tylko na świetlicy mozna korzystać?

    Nie my mamy wszczepy w rdzeniu kręgowym.

  • 16. Data: 2009-08-31 15:21:51
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 11:26:58 +0200, Animka napisał(a):

    > Włączona. Zaznaczyć jeszcze wyłączanie monitora i dysków twardych, czy już
    > nie potrzeba i ma byc na NIGDY?

    Nie trzeba. Żeby przejść w stan hibernacji robisz start -> wyłącz komputer,
    wciskasz [shift] i żółty przycisk. Przynajmniej u mnie tak jest.
    Czasami jakieś podzespoły mogą sprawiać problemy przy hibernacji.

    --
    GLaF

  • 17. Data: 2009-08-31 17:21:39
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

> [...]
    > wciskasz [shift] i żółty przycisk. Przynajmniej u mnie tak jest.
    > Czasami jakieś podzespoły mogą sprawiać problemy przy hibernacji.

    Przy zamykaniu komputera jest taki żółty przycisk "Stan wstrzymania".
    Nie wiem po co ten shift, ale później sprawdzę.

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-08-31 17:25:44
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Nie trzeba. Żeby przejść w stan hibernacji robisz start -> wyłącz komputer,
    > wciskasz [shift] i żółty przycisk. Przynajmniej u mnie tak jest.
    > Czasami jakieś podzespoły mogą sprawiać problemy przy hibernacji.

    To jak w "Opcjach Zasilania" ustawię "Wstrzymanie Systemu" na NIGDY, to po
    naciśnięciu na żółty guzik: "Stan wstrzymania" - ten guzik zadziała?

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-08-31 19:13:15
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Dzięki.
    > Przy zamykaniu komputera jest taki żółty przycisk "Stan wstrzymania".
    > Nie wiem po co ten shift, ale później sprawdzę.

    Zahibernował się jednak komputer jak go zostawiłam włączonego na ileś tam
    czasu. Zdziwiłam się, że komputer wyłączony, bo go nie wyłączałam. Potem
    po włączeniu przyciskiem włączania ukazało mi się wszystko (otwarta grupa
    dyskusyjna) tak jak ją zostawiłam przedtem. Super :-)

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-09-05 09:38:45
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:

    > Dobry pomysł, tylko czy mi się komputer, albo ta taśma nie zacznie
    > "hajcować"?

    Litości, od 50 mW ma się coś zapalić?

    > Oczywiście zaraz jak on poszedł to szybko zmieniłam nazwę swojego
    > komputera na inną.

    Z całym szacunkiem, ale zmiana nazwy *nic* nie daje w tym
    zakresie.

    > A tu co mam tu zmienić?
    > http://img132.imageshack.us/i/screenshot001y.jpg/

    Co chcesz.

    > I jaki czas do suspend ustawić w Biosie?

    BIOSu nie ruszaj, Windows ignoruje ustawienia BIOSu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |