  • 1. Data: 2009-08-30 09:24:55
    Temat: kieszeń TRACER sata
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    witam! mam pytanie, założyłem sobie kieszeń Tracera TRH10 sata... na razie
    nie mam dysku, ale czy po włączeniu zasilania lampka w tej kieszeni powinna
    się świecić? Ktos ma i może podpowiedzieć?

  • 2. Data: 2009-08-30 13:08:09
    Temat: Re: kieszeń TRACER sata
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    po bliższym zbadaniu problemu zauważyłem, że po podpięciu kieszeni do
    zasilania bez dysku, nie działa ani ledka zasilania ani wiatrak... Ktoś tak
    ma? czy po włożeniu dysku wszystko ruszy? nie mam dysku narazie...