  • Data: 2023-03-03 01:17:36
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2023 o 01:04, PiteR pisze:

    > Miernik cyfrowy
    >
    > https://www.castorama.pl/w-uniwersalny-miernik-cyfr-
    v12-id-1058203.html
    > https://www.ceneo.pl/36062690
    > https://www.ceneo.pl/21332626
    > https://www.ceneo.pl/36062690
    > https://www.ceneo.pl/124045557

    Kurwa, wydać x złotych na miernik, czy kupić zasilacz za 12zł, bo po
    sprawdzeniu miernikiem zakup zasilacza jest oczywisty. Zakładam że
    Trybik nie ogarnia żarówki 12V 100mA do podłączenia. OK, nie posiada takiej.

    Jprdl, jakie czeba mnieć zjebanie umysłowe, żeby nie ogarnąć LOGIKI
    systemu? Jeśli nawet, obecny zasilacz jest sprawny, to co w przypadku
    pomiaru, że ma 12V? Ufoludki? Czy następne pytanie z pizdy? Skoro już
    padło w wątku, że nawet napięcie nie jest odzwierciedleniem wyschniętego
    kondzia, który wprowadził zakłócenia.

    Jprdl.
    --
    LordBluzg(R)??