  • Data: 2023-03-03 09:55:45
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-02 o 11:37, Trybun pisze:
    > To zasilacz może tracić na  wydajności? Diodka świeci. Mam całą górę
    Te od wzmacniaczy mają małą wydajność, byle żarówki nie zaświecą.

    > płytek, które się  spalały, nie tylko pod TYM omawianym zasilaczem.
    No własnie, a może masz różnicę potencjałów między anteną a dekoderem/TV
    i ci niszczy on ścieszki na płytce wzmacniacza antenowego? bo spalić
    wzmacniacz to raczej niemożliwe, ten zasilacz zamiast 12V musiałby dawać
    znacznie więcej, bo np stabilizator wewnątrz się uszkodził na zwarcie co
    jest mozliwe.

    > Wszystkie moje tunery mają opcję włączenia zasilanie anteny (5 V) ,
    To może poszukaj takiego wzmacniacza i daj do anteny?
    Chociaż jak widzę na aledrogo to jakaś sieczka, same wzmacniacze kablowe,
    może takiego wypróbuj
    https://allegro.pl/oferta/1szt-wzm-ant-20db-lna166-5
    g-bez-zaklocen-lte-12823874278

    --