  • 91. Data: 2012-02-19 21:54:11
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > To po co jeździsz do marketu samochodem?

    W zasadzie to nie jeżdżę, kupuję w mniejszych sklepach. Nie znoszę
    supermarketów.

    > Na pewno kłamię i nie ma żadnych naklejek. Szczególnie tych które
    > mogłyby potwierdzić iż nie masz racji.

    Nie wiem, nie jeżdżę autobusami, ale nawet jak są, to nie obligatoryjne.
    Poza tym to żadna analogia.

  • 92. Data: 2012-02-19 21:55:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No jasne że nie! Albo jakby podsiedli staruszkę czy inwalidę w tramwaju,
    > przecież tak się zmęczył słabeusz po siłce, że na nogach się chwieje!

    Myślę, że ci z większym stażem powinni mieć prawo do zajmowania dwóch
    miejsc w autobusie, bo w końcu są więksi.

  • 93. Data: 2012-02-19 21:56:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Iglo

    > W ciąży tak, ale dla rodzin z dziećmi? Niby dlaczego? Dzieci są jakieś
    > niepełnosprawne z definicji czy może ich rodzice?

    Chodzi o szerokość miejsca postojowego. Wyjęcie z samochodu (i włożenie)
    dziecka w nosidełku wymaga szerokiego otworzenia drzwi.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 94. Data: 2012-02-19 21:57:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:55, to pisze:
    > Myślę, że ci z większym stażem powinni mieć prawo do zajmowania dwóch
    > miejsc w autobusie, bo w końcu są więksi.

    Dokładnie tak.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 95. Data: 2012-02-19 21:57:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > Wyjaśnię ci zasady, na jakich prowadzę dyskusję, bo zdajesz się nie
    > ogarniać. Otóż odpowiedziałem RoMan'owi w kwestii zabierania (bądź nie)
    > dzieci na zakupy do "marketów".

    Czyli paplasz sobie bez związku z tematem? Aha. Zapamiętam na
    przyszłość. :>

    > Co do przywilejów pod sklepami to akurat ja się ich nie domagam,
    > aczkolwiek widzę sens specjalnych miejsc dla "rodzin z dziećmi"

    Ja tez -- na końcu parkingu, niech dziecko trenuje od kołyski!

  • 96. Data: 2012-02-19 22:04:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin yabba

    > Chodzi o szerokość miejsca postojowego. Wyjęcie z samochodu (i włożenie)
    > dziecka w nosidełku wymaga szerokiego otworzenia drzwi.

    Niech stanie tam gdzie jest miejsce, wyjmie, włoży do bagażnika, wyjmie z
    bagażnika. Po powrocie powtórzyć w odwrotnej kolejności.

    PS. Może dla otyłych tez zróbmy specjalne miejsca? Albo dla luksusowych
    suvów (są szerokie, ciężko wysiąść)?

  • 97. Data: 2012-02-19 22:04:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.02.2012 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a:

    > Chodzi o szerokość miejsca postojowego. Wyjęcie z samochodu (i włożenie)
    > dziecka w nosidełku wymaga szerokiego otworzenia drzwi.

    Przy dzieciach w nosidełku genialnym rozwiązaniem są drzwi odsuwane.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 98. Data: 2012-02-19 22:21:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > begin yabba

    > Niech stanie tam gdzie jest miejsce, wyjmie, włoży do bagażnika, wyjmie z
    > bagażnika. Po powrocie powtórzyć w odwrotnej kolejności.

    Pomijając, że przewożenie osób w bagażniku jest niedozwolone, to dzięki
    życzliwości społeczeństwa i istnieniu takich miejsc można zrobić to w
    wygodniejszy sposób na specjalnie poszerzonym miejscu parkingowym.

    > PS. Może dla otyłych tez zróbmy specjalne miejsca? Albo dla luksusowych
    > suvów (są szerokie, ciężko wysiąść)?

    Osoba tak otyła, że potrzebuje otworzenia drzwi na całą szerokość będzie juz
    miała kartę inwalidy.
    Miejsca parkingowe są planowane dla szerokości przeciętnego samochodu
    osobowego. Raz trafiłem na parking z wyznaczonymi miejscami o takiej
    szerokości, że sąsiadujące samochody wchodził "na styk", a o otworzeniu
    drzwi nie było mowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 99. Data: 2012-02-19 22:24:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjk2ot0.4j6.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Przy dzieciach w nosidełku genialnym rozwiązaniem są drzwi odsuwane.

    Oczywiście!
    Bardzo pomocna byłaby również możliwość otworzenia klasycznych tylnych drzwi
    pod kątem prostym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 100. Data: 2012-02-19 22:38:44
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-02-19 21:57, to pisze:

    > Czyli paplasz sobie bez związku z tematem?

    Nie - odpowiadam na wypowiedź poprzednika.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm