  • 11. Data: 2011-03-28 12:23:57
    Temat: Re: [piątek] Miasteczko Ferrari
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 27/03/2011 22:50, Papkin wrote:

    > Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.
    >
    > Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

    To zdecydowanie nie jest samochod dla Ciebie. Odradzam tez skoki na
    spadochronie, splywy jakakowe i jazde rowerem po miescie, niebezpieczne.

    Kamil

  • 12. Data: 2011-03-28 12:33:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > To zdecydowanie nie jest samochod dla Ciebie. Odradzam tez skoki na
    > spadochronie, splywy jakakowe i jazde rowerem po miescie,
    > niebezpieczne.

    eh... nikt z was nie ma takiego a atakujecie :)

    BMW M5 na pewno bedzie bezpieczne przy 60kmh, auto nie dla mnie - za drogie ale
    bezpieczne. Ferrari pewnie jeszcze drozsze ale pytam - czy bezpieczne przy
    60kmh? Bede jedzil spokojnie, ino dla lansu potrzebuje ale mam obawy ze jak mi
    wyjedzie na czolowke jakis kapelusznik to czy przezyje.

  • 13. Data: 2011-03-28 17:18:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 11:20, Shadowchaser pisze:

    > To jak ktos juz bedzie szukal, to ja poprosze przy okazji crash test
    > jakiegos scigacza, bo chce wozic dzieci do szkoly, ale nie wiem czy to
    > bezpieczne:P

    Nie wychodź z domu... ;) wiesz jakie jest prawdopodobieństwo, że spadnie
    na Ciebie worek cementu z rusztowania postawionego przy pobliskim
    sklepie? Albo pogryzie Cię pies? W domu też niebezpiecznie... porazi Cię
    prąd, śmiertelnie poparzysz się wodą z czajnika, albo utopisz się w
    łyżeczce gorącej herbaty... ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-03-28 18:27:07
    Temat: Re: Miasteczko Ferrari
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 27 Mar, 09:31, Kwik <k...@i...pl> wrote:

    > Obstawiam ze to nie jest miasteczko, tylko jakis osrodek wypoczynkowy w
    > trakcie "zlotu milosnikow Ferrari".

    Akcja zrobiona dla jaj przez klub Ferrari z Holandii. Jeden z członków
    mieszka na tym osiedlu i namówił sąsiadów żeby pochowali swoje auta a
    potem każdy domek dostał swoje Ferrari na podjeździe dla celów filmu.

    W tym klimacie - moja twórczość z weekendu:

    www.demotywatory.pl/2893717/

  • 15. Data: 2011-03-28 18:41:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 3/28/2011 11:27 AM, Przemek V wrote:

    > W tym klimacie - moja twórczość z weekendu:
    >
    > www.demotywatory.pl/2893717/

    LOL! Dobre.

    A jak sie F10 sprawuje? W przyszlym roku chyba wreszcie nadejdzie czas
    pozbyc sie E39 i sie zastanawiam czy E60 czy tez F10 wziac pod uwage...
    a calkiem mozliwe ze wybor padnie jeszcze w ogole na cos innego,
    lzejszego, zwrotniejszego...

    Pozdr.
    Pete

  • 16. Data: 2011-03-28 18:55:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >W tym klimacie - moja twórczość z weekendu:
    >www.demotywatory.pl/2893717/

    Zdaniem Kaczyńskiego pewnie idealnie pasujesz do grupy najbiedniejszych.
    Przy jego oderwaniu od rzeczywistości wcale to nie byłoby takie dziwne.

  • 17. Data: 2011-03-28 19:11:32
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 28 Mar, 18:41, Pete <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > pozbyc sie E39 i sie zastanawiam czy E60 czy tez F10 wziac pod uwage...
    > a calkiem mozliwe ze wybor padnie jeszcze w ogole na cos innego,

    F10 jest ciężkawą limuzyną w porównaniu do E60. Nawet z VDC w
    ustawieniu Sport jest bardziej miękka niż standardowe zawieszenie w
    E60. W ustawieniu Normal albo Comfort przypomina wręcz trochę E-
    Klasę. F10 jest trapione różnymi chorobami wieku dziecięcego -
    poczytaj na bimmerfest lub 5series.net albo jak szukasz podsumowania z
    Polski to zobacz sekcję o F10 w BMW Klub Polska. Jak chcesz coś
    zwinnego i gokartowatego w dużej budzie to zdecydowanie poliftowe E60.
    Jak statusiałeś to F10 ale raczej nowe - może już trochę lepiej je
    składają niż te pierwsze.

    A to i tak nie zmienia faktu, że z mojej jestem w sumie zadowolony :)

  • 18. Data: 2011-03-28 19:18:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >składają niż te pierwsze.

    >A to i tak nie zmienia faktu, że z mojej jestem w sumie zadowolony :)

    Koszty zabijają?

  • 19. Data: 2011-03-28 19:22:27
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 28 Mar, 19:18, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisa w wiadomo ci news:

    > Koszty zabijaj ?

    Czego koszty? Napraw? Na razie jakieś psujące się pierdoły usuwają na
    gwarancji więc kosztów gotówkowych nie ma tylko, że serwisy się uczą
    tych aut więc z bzdurami jak hacząca dźwignia zmiany biegów auto było
    w serwisie 4 razy zanim wymienili.

  • 20. Data: 2011-03-28 19:26:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Koszty zabijaj ?

    >Czego koszty? Napraw? Na razie jakieś psujące się pierdoły usuwają na

    No tak, chciałem zapytać o auto z tematu, a Wy znowu szyframi gadacie o
    jakichś niemieckich padłach. ;-)

    Koszty Ferrari rzecz jasna.