    From: Przemek V <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miasteczko Ferrari
    Date: Mon, 28 Mar 2011 10:11:32 -0700 (PDT)

    On 28 Mar, 18:41, Pete <n...@n...com> wrote:

    > LOL! Dobre.
    >
    > A jak sie F10 sprawuje? W przyszlym roku chyba wreszcie nadejdzie czas
    > pozbyc sie E39 i sie zastanawiam czy E60 czy tez F10 wziac pod uwage...
    > a calkiem mozliwe ze wybor padnie jeszcze w ogole na cos innego,
    > lzejszego, zwrotniejszego...

    F10 jest ciężkawą limuzyną w porównaniu do E60. Nawet z VDC w
    ustawieniu Sport jest bardziej miękka niż standardowe zawieszenie w
    E60. W ustawieniu Normal albo Comfort przypomina wręcz trochę E-
    Klasę. F10 jest trapione różnymi chorobami wieku dziecięcego -
    poczytaj na bimmerfest lub 5series.net albo jak szukasz podsumowania z
    Polski to zobacz sekcję o F10 w BMW Klub Polska. Jak chcesz coś
    zwinnego i gokartowatego w dużej budzie to zdecydowanie poliftowe E60.
    Jak statusiałeś to F10 ale raczej nowe - może już trochę lepiej je
    składają niż te pierwsze.

    A to i tak nie zmienia faktu, że z mojej jestem w sumie zadowolony :)