  • 1. Data: 2011-03-26 15:01:44
    Temat: [piątek] Miasteczko Ferrari
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=UeKY0z2FEUo

    8-)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2011-03-26 21:01:00
    Temat: Re: [piątek] Miasteczko Ferrari
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Rafał Grzelak wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=UeKY0z2FEUo
    >
    > 8-)

    dobra, kozackie, szybkie, chce je miec ale...

    Dajcie mi jakis crash test takiego Ferrari, euroncap badal jakis model z
    nowszych?

    Sprzedaja drogo i malo i nie wiem czy ich stac na takie testy jakie
    przeprowadzaja koncerny ktore sprzedaja tanio (w "") i duzooooo np peugeot, vw
    itd.

  • 3. Data: 2011-03-26 21:17:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-26 21:01, Papkin pisze:

> [...]
    >
    > Sprzedaja drogo i malo i nie wiem czy ich stac na takie testy jakie
    > przeprowadzaja koncerny ktore sprzedaja tanio (w "") i duzooooo np

    Stara, internetowa mądrość: nie stać Cię i dorabiasz ideologię. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-03-27 04:36:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Sprzedaja drogo i malo i nie wiem czy ich stac na takie testy jakie
    > przeprowadzaja koncerny ktore sprzedaja tanio (w "") i duzooooo np

    weź nie wypisuj takich głupot.

  • 5. Data: 2011-03-27 09:31:51
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2011-03-26 15:01, Rafał Grzelak pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=UeKY0z2FEUo

    Obstawiam ze to nie jest miasteczko, tylko jakis osrodek wypoczynkowy w
    trakcie "zlotu milosnikow Ferrari".

    Kwik

  • 6. Data: 2011-03-27 23:50:41
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > weź nie wypisuj takich głupot.

    Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.

    Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

  • 7. Data: 2011-03-28 00:15:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 3/27/2011 4:50 PM, Papkin wrote:

    > Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.
    >
    > Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

    Zastanow sie. Standardowe crash testy wykonuje sie przy standardowych
    predkosciach... 50 km/h, 90 km/h. Teraz pomyśl do czego stworzono takie
    Ferrari. Czy do turlania sie z takimi predkosciami? I czy naprawde
    potrzebujesz dowodow, ze przy crash'u z predkoscia 150-200km/h raczej
    nic Cie nie ocali?

    Czy typowy nabywca Ferrari kupuje je "bo jest bezpieczne"?

    Pozdr.
    Pete

  • 8. Data: 2011-03-28 00:18:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.
    >
    > Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

    Zapomnialem wkleic linka:

    http://www.rodostube.gr/video/99deff97d54e7da/ferrar
    i-crash-test

    Pozdr.
    Pete

  • 9. Data: 2011-03-28 00:51:07
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > Sprzedaja drogo i malo i nie wiem czy ich stac na takie testy jakie
    > przeprowadzaja koncerny ktore sprzedaja tanio (w "") i duzooooo np peugeot,

    Tak na moje oko jak widziałem jakieś rozbite, to te nowe (~10lat) nie
    są super niebezpieczne, i myślę można to porównać do bmw czy audi
    które również dopiero niedawno stały się bezpieczne.

    problem jaki teraz jest to prędkość:
    wszystko rozwalają przy 65km/h i to jeszcze o coś odkształcalnego.
    powinni walić 90km/h w słup po skosie :)

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2011-03-28 11:20:34
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 3/26/2011 9:01 PM, Papkin wrote:
    > Dajcie mi jakis crash test takiego Ferrari, euroncap badal jakis model z
    > nowszych?

    To jak ktos juz bedzie szukal, to ja poprosze przy okazji crash test
    jakiegos scigacza, bo chce wozic dzieci do szkoly, ale nie wiem czy to
    bezpieczne:P