  • Data: 2017-12-12 22:16:39
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Maciek <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie kupiłeś takie frezy i po ile?

    Alle.. coś tam ;-)
    Frez grawerski spiralny od Bit-Techa 34,30zł za szt.

    Kupiłem 2 sztuki, do szpica i z czołem płaskim. Tak wyglądają:
    https://zapodaj.net/5a8e66856a054.jpg.html

    Przy czym na aukcji mieli opis, że do uchwytu 3,175 a opis na frezie, że
    3ka. Uchwyt taki na szczęście mam, ale trzeba się liczyć z tym, że
    raczej mają błąd w opisie.