  • Data: 2017-12-13 16:03:11
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-12 o 22:44, Maciek pisze:

    > Popatrz z innej strony, może zaczernienie na papierze przy tej "plujce"
    > jest całkiem niezłe, stąd zasłonięte obszary nie naświetlają się.

    Nawet jeśli, to osobiście raczej nie skłaniałbym się ku tej metodzie.
    Kontakt tłustego papieru z laminatem trochę mnie zniechęca. Praktycznie
    w każdym tutoriualu wszelkich metod #1 to "odtłuść". Po drugie trudno
    zrobić z tego kopertę bo kle się nie będzie trzymał.

    Bykiem na to patrzę. Nie, to nie jest fajne...

    > Wrzuciłem wcześniej zdjęcie jak te frezy wyglądają.
    > ...aż boje się ich użyć, mam nadzieję, że ich nie połamię :)

    No i jeszcze jeden aspekt: ostry frez bardzo szybko się zużywa. Może to
    się okazać bardzo drogą metodą. Ten, który kupiłeś wygląda na trwalszą
    konstrukcję. Sam ciekaw jestem żywotności tego cuda.

    > Jeden jest praktycznie do totalnego szpica. Ciekawy jestem jakie są
    > parametry wymagane do frezowania czymś takim, dopuszczalne bicie
    > wrzeciona itp.

    Nie wierzę w kalkulatory posuwu. Trzeba eksperymentować.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek