  • Data: 2017-11-15 13:32:40
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: "M.L" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2017 o 13:22, M.L pisze:

    > Do rozmiaru 100x100 za 5$ (z kosztami wysyłki kurierem) będziesz miał w
    > ciągu 4-5 dni od złożenia zamówienia.
    > Większe rozmiary "troszkę" droższe.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Mariusz

    ps. nie dodałem, że tyle kosztuje 10szt (dostałem 12).
    Większe ilości oczywiście droższe.

    pps. zerknij na allpcb.com
    Jak na razie zamawiałem raz ale jestem zachwycony (praktycznie nigdy nie
    używam tego słowa ale im się należy) ich obsługą klienta. Nie dość, że
    zrobili mi płytki błyskawicznie (24h) to jeszcze każdy etap produkcji
    był udokumentowany w panelu klienta. Do jakości płytek nie mogę się
    przyczepić.

    Pozdrawiam,
    Mariusz