eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMercedes B, jak otworzyć drzwiRe: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
    Date: Tue, 04 Sep 2012 21:22:20 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <k25klh$3pt$1@mx1.internetia.pl>
    References: <a...@m...uni-berlin.de> <c...@b...softax.pl>
    <a...@m...uni-berlin.de>
    <5045f697$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50462c42$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdpi5yf28kn.1vyfzkgqzbr4$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <zhhzzsozulvc.xy0p7boltmgz$.dlg@40tude.net>
    <k25fvs$cje$1@mx1.internetia.pl>
    <11h29jruuvxc6.18jgay133slfq$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-202-78.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1346786802 3901 87.205.202.78 (4 Sep 2012 19:26:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 19:26:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <11h29jruuvxc6.18jgay133slfq$.dlg@40tude.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
    Thunderbird/15.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465393
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-04 20:43, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 04 Sep 2012 20:02:31 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2012-09-04 19:54, J.F. pisze:
    >>>> A to nie jest tak, że "wkodowany" w pamięć nieulotną centralki pilot wysyła
    >>>> serie kodów, która jeśli pasuje do (zaszytego znowu w pamięci nieulotnej)
    >>>> algorytmu odpowiednio reaguje?
    >>>
    >>> Pamietaj ze powinno to dzialac tak, ze jesli ktos odbierze sygnal z pilota,
    >>> i pozniej wytransmituje do samochodu, to ten sie nie otworzy.
    >>
    >> No i tak to działa. Dodatkowo nie trzeba pamiętać jakiegoś "ostatniego
    >> kodu".
    >
    > A co trzeba pamietac ? Nic ?

    Trzeba pamiętać dane, które pozwolą z przyjętym poziomem ufności
    zaakceptować transmisję jako "naszą" i "zaufaną". W tego typu systemach
    utrata zasilania jest jednym z założeń poprawnego działania systemu,
    więc można to pominąć w dywagacjach. Powtarzanie "odebranego" sygnału
    też nic nie da, ponieważ ma on swój czas "ważności" i powtórne użycie
    zostanie zignorowane.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: