  • Data: 2009-03-02 17:41:32
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@u...at pisze:
    > Rozdzielczosc limituje ciagle matryca .

    Tak, wszystkie kity o tym wiedzą :)

    > Czestosc probkowania w dygitalizowaniu sygnalu ciaglego winna wynosci
    > co najmniej 2 czestotliwosci sygnalu analogowego ( jesli nie wierzysz
    > zobacz w akustyce np cd z jak czestosci sa probkowane -44,4 khz - ale
    > tam sa inne niuans wiec nie poruszam))

    Takie niuasn, że w teorii jest to tylko piękne uproszczenie. Zupełnie
    inaczej wygląda filtrowanie dolnoprzepustowe sygnału audio, inaczej
    obrazu, zresztą zagadnienia są w szczegółach odległe od siebie jak
    Afryka od Australii.

    > Ograniczeniem w podnoszeniu pojemnosci matryc bedzie z pewnoscia
    > dyfrakcja - ale nie chcialbym Cie przemeczac wiec pozwol ze tego nie
    > porusze dalej.

    Ale ja poruszę - przy dzisiejszych gęstościach w cropach pojawia się już
    przy przysłonach osiem, co jest olbrzymim czynnikiem ograniczającym
    rozdzielczość.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl