  • Data: 2009-03-04 11:49:41
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jester <j...@t...net.pl> wrote:
    > Może wy. Nietoperze zaczynają od 20kHz - ja tam je słyszałem (inna
    > sprawa, że ledwo-ledwo, dwa dni kombinowałem co to tak skrzypi dziwnie
    > dopóki ich nie zobaczyłem ;).

    nie jestem specem w dzialce audio (ani tez audiofilem ;) ) ale moge potwierdzic
    ze zakresy slyszalnosci moga sie znacznie roznic. ja praktycznie zawsze
    najpierw slysze nietoperza (blokowisko, laka, las = wiec bardzo rozne
    akustycznie miejsca), a potem go szukam wzrokiem. dla odmiany moja zona nie
    slyszy go wcale

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha: