  • 41. Data: 2010-01-31 20:08:05
    Temat: Re: Mcleaner: Jak przepuścić esesmany?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 21:01:20 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Radio też wymontowujesz? Fotele? Przecie to mała paranoja.
    > Ja ostatnio zapomniałem zamknąć auta i nieco się zestresowałem bo
    > komputer w środku miałem, ale jest nadal :D

    Nie, na szczęście mam fabryczne, trudne do wyjęcia. Kiedys musiałem nosić
    panel i nie było to specjalnie wygodne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 42. Data: 2010-02-01 08:22:32
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > No właśnie to mam na myśli - z telefonem jestem w stanie mieć nawigację bez
    > kupowania sobie saszetki.

    No ale saszetkę _już mam_. Klucze (sporo), telefon, portfel, dokumenty
    od auta
    też gdzieś muszę upchać. Powypychane kieszenie wyglądają nieestetycznie :-)
    Jedna nawigacja więcej (i to tylko wtedy, gdy jej potrzebuję) nic nie
    zmienia.
    Za to samo nawigowanie- same plusy (fabryczny uchwyt i ładowarka, duży
    ekran,
    na którym naprawdę coś widać (a wpatrywanie się w czasie prowadzenia raczej
    niewskazane).

    Ale każdemu wedle potrzeb.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 43. Data: 2010-02-01 09:30:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 09:22:32 +0100, Dominik & Monika napisał(a):

    > No ale saszetkę _już mam_. Klucze (sporo), telefon, portfel, dokumenty
    > od auta

    A ja nie mam i nie chciałbym mieć.

    > Za to samo nawigowanie- same plusy (fabryczny uchwyt i ładowarka, duży
    > ekran,

    No ale ja też mam fabryczny uchwyt i ładowarkę. Przepraszam za to bardzo.

    > na którym naprawdę coś widać (a wpatrywanie się w czasie prowadzenia raczej
    > niewskazane).

    tzn jaki to jest duży ekran, 7 cali? I nosisz to w saszetce?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 44. Data: 2010-02-01 09:53:33
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > A ja nie mam i nie chciałbym mieć.

    No i OK, może masz więcej kieszeni. Nie moja broszka.

    > No ale ja też mam fabryczny uchwyt i ładowarkę. Przepraszam za to bardzo.

    No ależ nie ma za co. To w zestawie było z tym telefonem?

    > tzn jaki to jest duży ekran, 7 cali? I nosisz to w saszetce?

    3,5 cala (ale 4:3). Nie chciałbym mieć telefonu z takim wyświetlaczem :-)

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 45. Data: 2010-02-01 10:02:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 10:53:33 +0100, Dominik & Monika napisał(a):

    > No ależ nie ma za co. To w zestawie było z tym telefonem?

    Część było, część dokupiłem, to nie jest specjalny problem

    > 3,5 cala (ale 4:3). Nie chciałbym mieć telefonu z takim wyświetlaczem :-)

    no ale jakoś tysiące ludzi ma i chwali sobie.
    A ja mam 4,3 i też sobie chwalę, bo telefon jest wyraźnie mniejszy od
    poprzedniego telefonu z ekranem 3.5. I od razu uprzedzając - jest
    objętościowo sporo mniejszy od taniej nawigacji z ekranem 3.5.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-02-01 11:11:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-31 20:30, Dominik & Monika pisze:

    > W Biedronce. Navia z MapaMap Easy. W większości przypadków nie gorsza
    > od rozreklamowanej (głównie przez piratów ;-) Automapy.

    I za 200zł dają i sprzęt i mapę? Hm...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2010-02-01 12:08:59
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > I za 200zł dają i sprzęt i mapę? Hm...

    Tak, przecież napisałem. Dokładnie za 199 zł.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 48. Data: 2010-02-01 12:19:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 13:08, Dominik & Monika pisze:

    > Tak, przecież napisałem. Dokładnie za 199 zł.

    No ale zastanawiam się nad jakością tego. Czy to się nadaje do
    używania... Bo moje doświadczenia z Dobre i Tanie są takie zazwyczaj, że
    ani dobre ani tanie (bo i tak trzeba w końcu kupić coś Dobre i Drogie, a
    kupienie po drodze trzech tanich jakby podwyższa tylko koszt). Wiem,
    wiem... Tanie wino jest dobre, bo jest tanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 49. Data: 2010-02-01 13:16:41
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 01 Feb 2010 13:19:01 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >kupienie po drodze trzech tanich jakby podwyższa tylko koszt). Wiem,
    >wiem... Tanie wino jest dobre, bo jest tanie.
    Wbrew pozorom ta nawigacja z Biedronki to jest całkiem ciekawa
    zabawka. Zobacz np. tu:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/p/navia/navia.h
    tm
    To jest przeróbka ,,starej'' nawigacji z Biedronki, bo obecnie jest
    ,,nowa''.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 50. Data: 2010-02-01 20:07:08
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-01 13:34, Marx wrote:
    > ile kosztuje aktualizacja map?
    > Marx

    W grudniu była promocja. Za upgrade do wersji top, czy jak tam ona się
    nazywa, trzeba było zapłacić coś około 50 pln. Za 4 upgrade drugie tyle.

    Piotrek