  • 1. Data: 2010-01-29 11:50:43
    Temat: darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play
    Od: z...@o...pl

    każdy operator osobie która przenosi do niego nr prepaida wydaje
    nową kartę SIM i robi to "za darmo" w tym sensie że sama operacja
    przenoszenia nr jest bezpłatna, starter kosztuje x i na koncie
    też jest X do wykorzystania.
    Np. EraTakTak 20zł, OrangeGo 10zł, SimPlus (poprawcie mnie) 10zł.

    play jako jedyny(?) wręcza osobom przenoszącym do niego nr prepaida
    kartę SIM za darmo, mimo że jest na niej 9zł do wykorzystania.

    Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

  • 2. Data: 2010-01-29 12:02:39
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    z...@o...pl rzecze::

    > Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

    Mobilking dawał kiedyś, ale czy jeszcze- nie wiem.
    Typowy starter 20 zł, z całym tym pudełkiem i gadżetami.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 3. Data: 2010-01-29 12:43:30
    Od: orcio <o...@N...pl>

    z...@o...pl pisze:
> [...]
    > kartę SIM za darmo, mimo że jest na niej 9zł do wykorzystania.
    >
    > Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

    przeniosłem ostatnio TT do mBank mobile i na starterze 1zł było, a
    starter za darmo.

    orcio

  • 4. Data: 2010-01-29 19:40:37
    Od: zacho <zachowania@TNIWIESZCO_gmail.com>

    z...@o...pl rzekł następująco:

> [...]
    > kartę SIM za darmo, mimo że jest na niej 9zł do wykorzystania.
    >
    > Czy jakiś inny operator także rozdaje darmowe startery do przenoszenia?

    Heyah daje 20 złotych na dzień dobry i to wszystko nie wychodząc z domu ;)

    --
    zacho