  • 1. Data: 2010-01-29 13:13:38
    Temat: Re: darmowy starter przenosinowy u operatora innego niż play
    Od: z...@o...pl

    > to prepaid jest słaba oferta to idę gdzie indziej
    > tylko dobrymi stawkami mogą mnie u siebie zatrzymać

    rozmawialem z mLinią, pani twierdzi że jak najbardziej można odejść

    chyba mam już patent na wieczne promocje w PlayFresh.

    Na 3 miesiące do Play, pod ich koniec umówić kuriera z mBanku, a
    jak tylko starter zaloguje się do sieci mBanku, odwiedzić salon Play
    i znowu 3 miesiące w Play. I tak w kółko. Ciekawe ile razy uda się?!

  • 2. Data: 2010-01-29 15:09:43
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

> [...]
    > jak tylko starter zaloguje się do sieci mBanku, odwiedzić salon Play
    > i znowu 3 miesiące w Play. I tak w kółko. Ciekawe ile razy uda się?!

    gdzieś słyszałem, że moźna przenieść numer tylko raz w roku.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2010-01-29 17:55:10
    Od: z...@o...pl

    > gdzieś słyszałem, że moźna przenieść numer tylko raz w roku.

    to są wewnętrzne zasady któregoś operatora
    czy paragraf ustawy prawo telekomunikacyjne?