  • 51. Data: 2010-02-01 20:09:37
    Temat: Re: Mcleaner: Jak przepuścić esesmany?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-01 21:07, Piotrek wrote:

    > W grudniu była promocja. Za upgrade do wersji top, czy jak tam ona się
    > nazywa, trzeba było zapłacić coś około 50 pln. Za 4 upgrade drugie tyle.
    >
    > Piotrek

    Z tego co widzę to promocja dalej trwa.
    Ceny: 49 za wersję TOP i 59 za 4 upgrade.

    Piotrek

  • 52. Data: 2010-02-02 06:15:19
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel rzecze:

    > A ja mam 4,3 i też sobie chwalę, bo telefon jest wyraźnie mniejszy od
    > poprzedniego telefonu z ekranem 3.5. I od razu uprzedzając - jest
    > objętościowo sporo mniejszy od taniej nawigacji z ekranem 3.5.

    I ma proporcje wyświetlacza 4:3?

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 53. Data: 2010-02-02 09:34:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 07:15:19 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > I ma proporcje wyświetlacza 4:3?

    dokładnie to 4:2,4 albo jak kto woli 16:9,7 (czyli wyraźnie nie 16:9)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 54. Data: 2010-02-02 09:42:14
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel rzecze:

    > dokładnie to 4:2,4 albo jak kto woli 16:9,7 (czyli wyraźnie nie 16:9)

    Czyli o powierzchni znacząco mniejszej, niż 4:3
    To tak w kwestii formalno-porównawczej.

  • 55. Data: 2010-02-02 10:29:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 10:42:14 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > Czyli o powierzchni znacząco mniejszej, niż 4:3

    Dokładnie 53,58 cm2
    Jaką powierzchnię ekranu ma tania nawigacja z 3.5" 4:3?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 56. Data: 2010-02-02 10:41:52
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel rzecze:

    > Dokładnie 53,58 cm2
    > Jaką powierzchnię ekranu ma tania nawigacja z 3.5" 4:3?

    Policz sobie. Był sobie taki Rosjanin, Pietia Goras,
    który całe życie Greka udawał :-)

  • 57. Data: 2010-02-02 11:05:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 11:41:52 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > Policz sobie. Był sobie taki Rosjanin, Pietia Goras,
    > który całe życie Greka udawał :-)

    Tak, ale wtedy nie było jeszcze genialnych marketoidów zaokrąglających
    rozmiary. Przy idealnym 4:3 i idealnym 3.5" daje to 37,94 cm2
    Coś się twoja teoria nie klei.

    Zanim zaczniesz coś bełkotać o rozmiarach, przypominam, że rozmowa dotyczy
    taniej nawigacji z Biedronki typu Navia czy Lark i wygodzie używania w
    porównaniu z telefonem.
    Lark 35 ma objętość 155,5 cm3, telefon ma objętość 88,5 cm3

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 58. Data: 2010-02-02 11:11:13
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel rzecze:

    > Zanim zaczniesz coś bełkotać o rozmiarach, przypominam, że rozmowa dotyczy

    Zanim zaczniesz przypierdalać się dla zasady, sprawdź jak różni się
    powierzchnia prostokąta o identycznej przekątnej, a różnych proporcjach
    boków (rzeczony Pietia Goras się kłania). Dlatego porównanie na zasadzie
    "to 3,5 cala i to 3,5 cala" jest cokolwiek gówno warte.

  • 59. Data: 2010-02-02 11:13:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 12:11:13 +0100, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > boków (rzeczony Pietia Goras się kłania). Dlatego porównanie na zasadzie
    > "to 3,5 cala i to 3,5 cala" jest cokolwiek gówno warte.

    dlaczego różnych? Mowa była o 4:3 i dokładnie taką wyliczyłem. Porównałem
    to też z realną powierznią mojego ekranu, wyszło żałośnie. Co jeszcze
    chciałeś wykazać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 60. Data: 2010-02-02 11:16:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel rzecze:

    > dlaczego różnych? Mowa była o 4:3 i dokładnie taką wyliczyłem. Porównałem
    > to też z realną powierznią mojego ekranu, wyszło żałośnie. Co jeszcze
    > chciałeś wykazać?

    Zgadnij. Masz jeszcze tyle sposobów, żeby podbudować swoje ego...