  • 31. Data: 2010-01-31 18:45:46
    Temat: Re: Mcleaner: Jak przepuścić esesmany?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-31 08:48, Dominik & Monika pisze:

    > To źle?

    Bardzo źle. Ja np. osobiście nienawidzę poczty.

    > Jak będziesz chciał oddzwonić, to oddzwonisz.

    Ale ja nie chcę być niewolnikiem telefonów. Po to firewall. Nie mam
    zamiaru odsłuchiwać, oddzwaniać etc.

    Poza tym, osoby z białej listy mają się dodzwaniać i mają móc dzwonić do
    skutku, aż głośność tak wzrośnie, że usłyszę. Bo one są z Białej Listy i
    coś się dzieje, skoro dzwonią. Więc jak się nagrają, i ja za 2 dni
    sprawdzę, to radość żadna z rozwiązania.

    > Czas po którym włącza się poczta najczęściej też można ustawić.

    No ale jak dam za długi, to odrzucani też na nią się nie natkną. Chodzi
    o rozwiązanie:

    Dzwoni żona, coś się dzieje, natychmiast łączy i odbieram. Dzwoni
    dupotruj pospolity, dostaje od razu komunikat ,,rachu ciachu, spadaj do
    piachu, infolinia czynna od 10 do 18.'' Kurde, to mi się wydaje tak
    esktremalnie naturalne i potrzebne każdemu, że aż dziw, że każdy telefon
    tego nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-01-31 18:53:18
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > piachu, infolinia czynna od 10 do 18.'' Kurde, to mi się wydaje tak
    > esktremalnie naturalne i potrzebne każdemu, że aż dziw, że każdy telefon
    > tego nie ma.

    Zgadzam się w 100%. Niestety marketoidzi są zdania, że każdemu do szczęścia
    wystarczy mp3 i megapiksele, a ostatnio dodatkowo ekran dotykowy i gps
    (podczas gdy dedykowana nawigacja z dużym ekranem, uchwytem i ładowarką
    samochodową oraz legalnym zupełnie przyzwoitym programem nawigacyjnym
    nie potrzebującym do działania Internetu kosztuje 200 zł).

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 33. Data: 2010-01-31 18:57:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-31 19:53, Dominik & Monika pisze:

    > Zgadzam się w 100%. Niestety marketoidzi są zdania, że każdemu do szczęścia
    > wystarczy mp3 i megapiksele, a ostatnio dodatkowo ekran dotykowy

    Dotykowy ekran to w ogóle porażka. Już klnę na tę nokię, bo bardzo ma
    źle rozmieszczone klawisze, ale jeszcze coś się da na dotyk. Ale żeby
    używać macadełka, to bym musiał ocipieć całkowicie. Choć pewnie za parę
    lat nie będę miał wyjścia.

> [...]
    > samochodową oraz legalnym zupełnie przyzwoitym programem nawigacyjnym
    > nie potrzebującym do działania Internetu kosztuje 200 zł).

    E? 200zł legalna? To gdzie takie tanie? Same mapy są przecie koło 500zł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2010-01-31 19:00:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 19:53:18 +0100, Dominik & Monika napisał(a):

    > (podczas gdy dedykowana nawigacja z dużym ekranem, uchwytem i ładowarką
    > samochodową oraz legalnym zupełnie przyzwoitym programem nawigacyjnym
    > nie potrzebującym do działania Internetu kosztuje 200 zł).

    Dedykowana nawigacja to kolejny szpej który musisz ze sobą nosić (bo nie
    zostawisz w aucie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-01-31 19:18:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-31 20:00, Waldek Godel pisze:

    > Dedykowana nawigacja to kolejny szpej który musisz ze sobą nosić (bo nie
    > zostawisz w aucie)

    Sprzętu za 200zł? No nie żartuj...

    Poza tym, ciekawym co to za nawigacja z ekranikiem z telefonu :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2010-01-31 19:19:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 20:18:20 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Sprzętu za 200zł? No nie żartuj...

    sprzęt za 200, szyba za 100, założenie 50, stracone 3 godziny... i tak się
    robi duże kuku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-01-31 19:24:19
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Dedykowana nawigacja to kolejny szpej który musisz ze sobą nosić (bo nie
    > zostawisz w aucie)

    No, przedźwigam się, te sto czterdzieści gramów... W saszetkę i po sprawie.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 38. Data: 2010-01-31 19:27:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 20:24:19 +0100, Dominik & Monika napisał(a):

    > No, przedźwigam się, te sto czterdzieści gramów... W saszetkę i po sprawie.

    No właśnie to mam na myśli - z telefonem jestem w stanie mieć nawigację bez
    kupowania sobie saszetki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2010-01-31 19:30:29
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > E? 200zł legalna? To gdzie takie tanie? Same mapy są przecie koło 500zł.

    W Biedronce. Navia z MapaMap Easy. W większości przypadków nie gorsza
    od rozreklamowanej (głównie przez piratów ;-) Automapy.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 40. Data: 2010-01-31 20:01:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-31 20:19, Waldek Godel pisze:
    > sprzęt za 200, szyba za 100, założenie 50, stracone 3 godziny... i tak się
    > robi duże kuku.

    Radio też wymontowujesz? Fotele? Przecie to mała paranoja.
    Ja ostatnio zapomniałem zamknąć auta i nieco się zestresowałem bo
    komputer w środku miałem, ale jest nadal :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek