  • 61. Data: 2010-02-02 11:19:53
    Temat: Re: Mcleaner: Jak przepuścić esesmany?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 12:16:42 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > Zgadnij. Masz jeszcze tyle sposobów, żeby podbudować swoje ego...

    Wybacz, chodzenie twoimi krętymi ścieżkami mnie przerasta. Wyduś wreszcie
    co tak uparcie chciałeś wykazać (i najwyraźniej Ci się nie udało).

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 62. Data: 2010-02-02 11:33:03
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel rzecze:

    > Wybacz, chodzenie twoimi krętymi ścieżkami mnie przerasta. Wyduś wreszcie
    > co tak uparcie chciałeś wykazać (i najwyraźniej Ci się nie udało).

    Przy jednakowej przekątnej i różnych proporcjach ekranu ekran
    o proporcjach 4:3 jest większy od 16:10 (ma większą powierzchnię),
    więc porównując należy brać to pod uwagę. To było takie trudne?
    Starałem się prostymi słowami, przepraszam, jeśli było za trudne...

    A że Ty masz większego... znaczy większy ekran? Ależ oczywiście.
    Nie negowałem tego. Nie będę złośliwy i nie zapytam, jak w tak małej
    objętości udało się upchnąć baterię starczającą, jak się ma szczęście,
    na cały dzień używania urządzenia.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 63. Data: 2010-02-02 11:36:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 12:33:03 +0100, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > Nie negowałem tego. Nie będę złośliwy i nie zapytam, jak w tak małej
    > objętości udało się upchnąć baterię starczającą, jak się ma szczęście,

    Objętości podałem powyżej. Wytrzymuje zdecydowanie dłużej niż Lark na
    swojej. Niezależnie od tego, że jeszcze moduł telefoniczny jest do
    zasilenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 64. Data: 2010-02-02 17:35:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 01 Feb 2010 13:19:01 +0100, w <hk6f8j$cak$2@news.interia.pl>, Przemysław
    Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(-a):

    > No ale zastanawiam się nad jakością tego. Czy to się nadaje do
    > używania... Bo moje doświadczenia z Dobre i Tanie są takie zazwyczaj, że
    > ani dobre ani tanie (bo i tak trzeba w końcu kupić coś Dobre i Drogie, a
    > kupienie po drodze trzech tanich jakby podwyższa tylko koszt). Wiem,
    > wiem... Tanie wino jest dobre, bo jest tanie.

    Akurat mapy tam są b. dobre (Imagis).
    Oczywiście masz tam tylko Polskę.
    A sprzęt w zupełności wystarczający.

  • 65. Data: 2010-02-03 20:39:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Objętości podałem powyżej. Wytrzymuje zdecydowanie dłużej niż Lark na
    > swojej. Niezależnie od tego, że jeszcze moduł telefoniczny jest do
    > zasilenia.

    Buhahah Godel oderwal sie w swej głupocie od rzeczywistosci mowiac iz
    jakikolwiek telefon z wlaczana nawigacja wytrzymuje dluzej od Larka.
    Smieszny zabawny zakompleksiony czlowieczek.

  • 66. Data: 2010-02-05 09:30:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 21:39, Jan Strybyszewski pisze:
    > Smieszny zabawny zakompleksiony czlowieczek.

    A ty jesteś co? Sprowadzanie dyskusji do ataków osobistych świadczy
    tylko o twoim poziomie (dla niekumatych: jest to poziom szamba).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek