  • Data: 2011-09-09 18:24:18
    Temat: Re: Materiał przepuszczalny na osłonę aparatu
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-09 19:58, dominik wrote:
    > Taniej i tak będzie coś tego typu:
    > http://allegro.pl/wyczynowa-kamera-motocyklowa-hd-72
    0p-ster-pilotem-i1799834312.html

    Chyba żartujesz. Ta obudowa będzie tania jak barszcz, jeśli uda mi się
    kupić materiały w interesujących ilościach, a nie zapas na życie. Może
    znajdę jakieś przydatne resztki na wydziale.
    Aparatu nie wliczam, bo to jest niezależny zakup.

    Nie mniej przyznaję, że kamera z aukcji bardzo fajna.

    > IMHO szkoda czasu na zabawę samemu.

    Ale mi taka zabawa sprawia sporo przyjemności, więc czasu nie szkoda
    wcale :).

    pozdrawiam,
    PK