  • Data: 2011-09-09 18:54:31
    Temat: Re: Materiał przepuszczalny na osłonę aparatu
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 9, 2:42 pm, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie napisa e , jaka obudowa.

    A po co mial pisac, skoro nie jego ta obudowa interesuje?

    > Dla wi kszo ci fotograf w "obudowa" kojarzy
    > si z obudow podwodn .

    Wiekszosc, to wtorni anafabeci, okreslani w polsce na okolo 2/3 do 3/4
    tego "wspanialego narodu".

    > Opr cz tego jeszcze mog by inne obudowy:
    > py oszczelne, klatki Faradaya, obudowy "pancerne" (znajomy dobiera
    > parametry dla szlifierki - aparat by w strumieniu opi k w), itd, itp.

    Nastepny przyklad wtornego analfabetyzmu sie klania
    Nie dosc, ze nie potrafisz przeczytac ze zrozumieniem, to jeszcze
    wytykasz nie tej osobie, ktora pytala o material na oslone.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/