  • Data: 2011-09-10 10:10:01
    Temat: Re: Materiał przepuszczalny na osłonę aparatu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kosu wrote:
    > Witam,
    > Zbieram się do zrobienia własnej osłony na aparat. Mam mały problem z
    > "przednią" ścianką, czyli tym, przez co będzie zbierane światło. Szkło
    > odpada, a normalna plexi pewnie strasznie pogorszy jakoś obrazu.
    >
    > Może ktoś orientuje się w temacie na tyle i mógłby coś polecić? Albo
    > wie czego używają producenci osłon do fotografii podwodnej?
    >
    > Nie chciałbym wydać majątku ani ściągać tego z Chin. Materiał musi
    > poddawać się jakieś elementarnej obróbce (cięcie/szlifowanie, a
    > idealnie, gdyby dało się zrobić otwory). Musi też mieć jakąś sensowną
> [...]

    Potwierdzę tylko to co już ci kilka osób napisało...

    do rejestracji takich zabaw trzeba kupić kamerę przystosowaną do tego, takie
    kamerki mają zwartą prawie pancerną obudowę, solidne odporne na uszkodzenia
    szkło. Możesz nią przywalić w kamień i powinna wytrzymać, mając dzierganą
    obudowa z plexi czy czego innego będziesz sie cały czas zastanawaił czy nie
    rozwalisz sobei aparatu, a wtedy okaże sie że ksozt dwuch kompaktów +
    obudowy jest jednak wiekszy od kosztu specjalnej kamery. Dodam, że jak ci
    sie znudzi to kamere szprzedasz anstępnemu miłośnikowi extremalnych nagrań.