  • Data: 2009-09-11 12:30:22
    Temat: Re: Maszt w G?binie, zasilanie żarówki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jasne. Ale 800W to praca ciągła. Pracę przerywaną przy mniejszej mocy
    > widać po przygasaniu żarówki i słychać w dźwięku pracy - jest to
    > kilkusekundowy cykl.

    U mnie żarówka chyba przygaza 1-2 sekundy po włączeniu. Pytałem o to,
    czy płyta nie zaczyna iskrzyć dokładnie w tym samym momencie.

    > Nadal ma się to nijak do telefonu komórkowego. Zakazy są idiotyzmem,

    Z tym się w pełni zgadzam. Słyszałem jeszcze takie tłumaczenie,
    że zakaz jest po to, by telefon nie zakłócił pracy elektronicznego
    licznika paliwa w dystrybutorze. Ale skoro on taki wrażliwy, to nie
    powninien w ogóle dostać legalizacji.

    > A my się tu, kwa nać!, nad głupawą komórką zastanawiamy. Rozsądku
    > odrobinę, na litość!

    A tak apropos rozsądku, wiadomo już do kiedy legalnie można instalować
    żarówki w kuchenkach mikrofalowych?

    --
    Jarek