  • Data: 2009-09-11 21:28:06
    Temat: Re: Maszt w Gšbinie, zasilanie żarówki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Sep 2009 12:04:44 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Widzisz na zdjęciach stalową rurę w środku? Natomiast pod zdjęciem
    >masz jak wół: "Mast radiator insulated against ground"

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1055835-90.htm

    "Maszt dlugofalowy w Gabinie takze byl uziemiony lecz nie w postawie
    (byl pólfalowy) lecz posrodku (gdzies na 320tu metrach) i od tego
    miejsca byl doprowadzony wewnatrz masztu specjalna rura izolowana od
    masztu po drodze. Osobiscie ja dotykalem. Po tej rurze mozna bylo
    doprowadzic inne kable antenowe. Widac na zdjeciach taki wygiety palak
    odchodzacy od masztu jakis 5 metrów od dolnego izolatora."

    Ja tam nie widze .. a moze i widze ?
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Maszt_radiowy_w_Ko
    nstantynowie.jpg

    J.