  • Data: 2012-02-24 13:11:02
    Temat: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:ji7r43$fer$1@inews.gazeta.pl...

    > I co bylo w razie niezgodnosci ? :-)

    Nie wiem, zawsze przekładałem tablice. :)

    > No no, ciekawe. W sumie, odpowiednie szkolenie ... "wpisujemy numer z
    > kamery, a jak klient chce inny ... pamietajcie ze g* zarabiacie i ze nie
    > ma na swiecie nic za darmo" :-)

    Jeśli numery się nie zgadzały, to teoretycznie odmawiali przyjęcia zapłaty
    kartą paliwową wystawioną na inny numer rejestracyjny. Podejrzewam, że
    przestrzegali tego przepisu, ponieważ zysku nie mieli żadnego z lewej
    sprzedaży, a zawsze istniało niebezpieczeństwo, że był to kontroler z
    centrali firmy udający klienta.

    > Ale wtedy tez i wszystkie wybryki sie usredniaja. I juz nie widac ze
    > Kowalski zatankowal w srode zony auto do pelna, tylko ot po prostu - jego
    > skoda pali 15/100, bo to stary zlom jest, zimny start, korki w miastach,
    > za regulacje szef nie chce zaplacic ..

    Wybryki poniżej 1l/100km są nie do wykrycia. W tym systemie chodzi głównie o
    aspekt psychiczny (świadomość, że ktoś "z góry" to kontroluje) i wykrycie
    ewidentnych przewałek typu 20l/100km w trasie dla CC Van, czy jednorazowe
    zatankowanie 100 litrów do Astry.
    W ruchu miejskim zużycie może się znacznie różnić dla każdego tankowania,
    ale wzrost o 50% może skutkować prośbą o wyjaśnienie. W normalnej firmie
    wystarczyło powiedzieć, np. w zimie pracowaliśmy w nocy i na zmianę
    grzaliśmy się przez 8 godzin w samochodzie, tu jest zlecenie od naszego
    kierownika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba