  • Data: 2012-02-25 00:33:14
    Temat: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:ji8k3n$qeb$1@mx1.internetia.pl...

    > Jeżeli są stałe w czasie to jak najbardziej są do wykrycia.

    Jak? Rozrzut zużycia paliwa w mieście potrafi być większy niż 1l/100km.

    > Zdziwiłbyś się, ale jednak nie - aspekt psychologiczny to najwyżej
    > element dodatkowy.

    > To, to widać od razu.

    > O ile, że zapytam? Dla tego samego kierowcy i w tym samym samochodzie?
    > Do tego w jakim interwale czasowym? Nie, nie, analizy nie są tak
    > prymitywne.

    Astra 1,4 16V. Miałem na przykład takie wyniki zużycia: jedno tankowanie
    9l/100km, drugie 11,5 l/100km, trzecie 9l/100km.
    Jazda po DC, trasy bardzo podobne.

    > A co to znaczy "w normalnej firmie wystarczyło powiedzieć"? Jeżeli
    > wszystko jest zgodnie z regułami gry, to w systemie są zarejestrowane
    > zlecenia itd. włącznie z ich specyfiką. Nawet pracownika pytać nie
    > trzeba, a on sam też się nie martwi o nadzór.

    Jeśli firma ma "system" do wszystkiego, to można i automatycznie wyjaśniać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba