-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
Date: Fri, 24 Feb 2012 13:11:02 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 59
Message-ID: <ji7uom$qid$1@inews.gazeta.pl>
References: <jhaiho$shs$1@mx1.internetia.pl> <jhc0g5$r1o$1@inews.gazeta.pl>
<jhfp8v$bs8$1@node2.news.atman.pl>
<ckrmgx4yql11$.jcgv7o2fsgdy$.dlg@40tude.net>
<jhghko$60j$1@node2.news.atman.pl> <jhhfqm$tus$1@usenet.news.interia.pl>
<ji58pl$bku$1@inews.gazeta.pl>
<1p5469acvuwu0$.82r50wv9g1w3$.dlg@40tude.net>
<ji69ga$sie$1@mx1.internetia.pl> <ji7p9c$9ht$1@inews.gazeta.pl>
<ji7q19$bt2$1@inews.gazeta.pl> <ji7r43$fer$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-goc4-62.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1330085462 27213 31.178.126.125 (24 Feb 2012 12:11:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Feb 2012 12:11:02 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: samsung_1
X-Antivirus: avast! (VPS 120223-1, 23.02.2012), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2436264
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ji7r43$fer$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
> Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>>> Do likwidacji takich kombinacji dobry jest na początek Routex lub inny
>>>>> Vitay: kierowca płaci kartą kredytową, a numer rej. pojazdu musi
>>>>> zgadzać
>>>>> się z tym na karcie - pracownik stacji odpowiada za sprawdzenie.
>>
>>> A sprawdza, czy sie pyta jaki nr wpisac ? :-)
>>
>>Na BP w Warszawie sprawdzali na podglądzie z kamer numer samochodu.
>
> I co bylo w razie niezgodnosci ? :-)
Nie wiem, zawsze przekładałem tablice. :)
> No no, ciekawe. W sumie, odpowiednie szkolenie ... "wpisujemy numer z
> kamery, a jak klient chce inny ... pamietajcie ze g* zarabiacie i ze nie
> ma na swiecie nic za darmo" :-)
>
Jeśli numery się nie zgadzały, to teoretycznie odmawiali przyjęcia zapłaty
kartą paliwową wystawioną na inny numer rejestracyjny. Podejrzewam, że
przestrzegali tego przepisu, ponieważ zysku nie mieli żadnego z lewej
sprzedaży, a zawsze istniało niebezpieczeństwo, że był to kontroler z
centrali firmy udający klienta.
>>>>Takie systemy są stosowane od dawna - do klienta biznesowego przychodzi
>>>>regularnie wyciąg (np. w formacie E-MEDIA, klient jeszcze podaje
>>>>przebieg przy płatności kartą). Nawet jak ktoś naleje do kanistra, czy
>>>>zatankuje samochodów żony to bardzo szybko widać w analizie. Sam
>>>>robiłem systemy na tym oparte (nawet ponad 10 lat temu) - znaczy one
>>> No ale trzeba przebieg podac. I miec przykazane "tankuj do pelna.
>>> I miec auto gdzie "do pelna" nie ma 10l bledu.
>
>>Nawet jak się nie tankuje do pełna to po kilkunastu tankowaniach błąd
>>obliczeń średniego spalania jest coraz mniejszy.
>
> Ale wtedy tez i wszystkie wybryki sie usredniaja. I juz nie widac ze
> Kowalski zatankowal w srode zony auto do pelna, tylko ot po prostu - jego
> skoda pali 15/100, bo to stary zlom jest, zimny start, korki w miastach,
> za regulacje szef nie chce zaplacic ..
Wybryki poniżej 1l/100km są nie do wykrycia. W tym systemie chodzi głównie o
aspekt psychiczny (świadomość, że ktoś "z góry" to kontroluje) i wykrycie
ewidentnych przewałek typu 20l/100km w trasie dla CC Van, czy jednorazowe
zatankowanie 100 litrów do Astry.
W ruchu miejskim zużycie może się znacznie różnić dla każdego tankowania,
ale wzrost o 50% może skutkować prośbą o wyjaśnienie. W normalnej firmie
wystarczyło powiedzieć, np. w zimie pracowaliśmy w nocy i na zmianę
grzaliśmy się przez 8 godzin w samochodzie, tu jest zlecenie od naszego
kierownika.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.12 15:32 SW3
- 24.02.12 18:09 jerzu
- 24.02.12 18:49 Artur Maśląg
- 24.02.12 19:14 Artur Maśląg
- 25.02.12 00:33 yabba
- 25.02.12 11:48 J.F.
- 25.02.12 14:26 Lukasz
- 25.02.12 17:10 Icek
- 25.02.12 17:12 Icek
- 25.02.12 17:13 Icek
- 25.02.12 17:17 Icek
- 25.02.12 18:55 Krzysiek Kielczewski
- 25.02.12 19:23 J.F.
- 25.02.12 20:28 P.B.
- 25.02.12 21:46 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod