eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatekRe: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Date: Fri, 24 Feb 2012 13:11:02 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <ji7uom$qid$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jhaiho$shs$1@mx1.internetia.pl> <jhc0g5$r1o$1@inews.gazeta.pl>
    <jhfp8v$bs8$1@node2.news.atman.pl>
    <ckrmgx4yql11$.jcgv7o2fsgdy$.dlg@40tude.net>
    <jhghko$60j$1@node2.news.atman.pl> <jhhfqm$tus$1@usenet.news.interia.pl>
    <ji58pl$bku$1@inews.gazeta.pl>
    <1p5469acvuwu0$.82r50wv9g1w3$.dlg@40tude.net>
    <ji69ga$sie$1@mx1.internetia.pl> <ji7p9c$9ht$1@inews.gazeta.pl>
    <ji7q19$bt2$1@inews.gazeta.pl> <ji7r43$fer$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-goc4-62.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330085462 27213 31.178.126.125 (24 Feb 2012 12:11:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Feb 2012 12:11:02 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: samsung_1
    X-Antivirus: avast! (VPS 120223-1, 23.02.2012), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2436264
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ji7r43$fer$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>>> Do likwidacji takich kombinacji dobry jest na początek Routex lub inny
    >>>>> Vitay: kierowca płaci kartą kredytową, a numer rej. pojazdu musi
    >>>>> zgadzać
    >>>>> się z tym na karcie - pracownik stacji odpowiada za sprawdzenie.
    >>
    >>> A sprawdza, czy sie pyta jaki nr wpisac ? :-)
    >>
    >>Na BP w Warszawie sprawdzali na podglądzie z kamer numer samochodu.
    >
    > I co bylo w razie niezgodnosci ? :-)

    Nie wiem, zawsze przekładałem tablice. :)

    > No no, ciekawe. W sumie, odpowiednie szkolenie ... "wpisujemy numer z
    > kamery, a jak klient chce inny ... pamietajcie ze g* zarabiacie i ze nie
    > ma na swiecie nic za darmo" :-)
    >

    Jeśli numery się nie zgadzały, to teoretycznie odmawiali przyjęcia zapłaty
    kartą paliwową wystawioną na inny numer rejestracyjny. Podejrzewam, że
    przestrzegali tego przepisu, ponieważ zysku nie mieli żadnego z lewej
    sprzedaży, a zawsze istniało niebezpieczeństwo, że był to kontroler z
    centrali firmy udający klienta.

    >>>>Takie systemy są stosowane od dawna - do klienta biznesowego przychodzi
    >>>>regularnie wyciąg (np. w formacie E-MEDIA, klient jeszcze podaje
    >>>>przebieg przy płatności kartą). Nawet jak ktoś naleje do kanistra, czy
    >>>>zatankuje samochodów żony to bardzo szybko widać w analizie. Sam
    >>>>robiłem systemy na tym oparte (nawet ponad 10 lat temu) - znaczy one
    >>> No ale trzeba przebieg podac. I miec przykazane "tankuj do pelna.
    >>> I miec auto gdzie "do pelna" nie ma 10l bledu.
    >
    >>Nawet jak się nie tankuje do pełna to po kilkunastu tankowaniach błąd
    >>obliczeń średniego spalania jest coraz mniejszy.
    >
    > Ale wtedy tez i wszystkie wybryki sie usredniaja. I juz nie widac ze
    > Kowalski zatankowal w srode zony auto do pelna, tylko ot po prostu - jego
    > skoda pali 15/100, bo to stary zlom jest, zimny start, korki w miastach,
    > za regulacje szef nie chce zaplacic ..

    Wybryki poniżej 1l/100km są nie do wykrycia. W tym systemie chodzi głównie o
    aspekt psychiczny (świadomość, że ktoś "z góry" to kontroluje) i wykrycie
    ewidentnych przewałek typu 20l/100km w trasie dla CC Van, czy jednorazowe
    zatankowanie 100 litrów do Astry.
    W ruchu miejskim zużycie może się znacznie różnić dla każdego tankowania,
    ale wzrost o 50% może skutkować prośbą o wyjaśnienie. W normalnej firmie
    wystarczyło powiedzieć, np. w zimie pracowaliśmy w nocy i na zmianę
    grzaliśmy się przez 8 godzin w samochodzie, tu jest zlecenie od naszego
    kierownika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: