    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masz firmowe auto. Podatek
    Date: Mon, 27 Feb 2012 17:18:45 +0100

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
    >Jak zawsze rzeczowo, Gotfrydzie, ale chciałbym zwrócić uwagę na co
    >innego: na to, że nasze państwo jest zbyt pazerne. Policzenie
    >przychodu pracownikowi 250 zł za dzień korzystania z auta nie umiem
    >inaczej nazwać jak słowem powszechnie uważanym za obelżywe.

    Jak to zwykle - trzeba bylo sie opodatkowac dobrowolnie, to by urzad
    nie liczyl swoich stawek.
    Przyznac pracownikowi okreslony w umowie limit 20 km dziennie,
    policzyc po urzedowej stawce i z glowy :-)

    >Pracownicy Kompanii Węglowej i innych tego typu dostają bez podatku
    >(nie wszyscy, tylko ci, co pod ziemią) kartki, za które mogą w
    >sklepie kupić wszystko oprócz alkoholu i papierosów. Taki ekwiwalent
    >za "zupę regeneracyjną". Inni dostają różne deputaty (wiem, relikt
    >komunizmu).

    Ale wliczone obecnie do PIT czy nie ?

    >Na bazarach i innych hurtowniach tandety (szacuję) 50% obrotów leci
    >bez podatku.
    >Dlatego chciałbym, żeby nasze państwo nie nie wzorowało się na SM z
    >Kobylnicy i poszukało podatków tam, gdzie im (nam?) to ucieka

    Nie narzekaj, jakby panstwo bylo pazerne, to by w tych sklepach dla
    gornikow alkohol i papierosy byly na pierwszym miejscu.
    Od nich panstwo ma najwiekszy podatek :-)

    J.