    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masz firmowe auto. Podatek
    Date: Mon, 27 Feb 2012 14:57:42 +0100

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
    >z tego co wiem to w naszym kraju pracownik z autem służbowym zaczyna
    >pracę w momencie gdy do niego wsiada i kończy gdy wysiada, taką
    >przynajmniej dostałem kiedyś informację na szkoleniu BHP - jeśli
    >pracownik cztery godziny dojeżdża do pracy, to cztery godziny
    >pracuje, więc zgodnie z prawem ma odbębnić jeszcze 4 i już :)

    Nie wiem jakie naprawde sa przepisy, ale linkowalem pewna strone w tym
    watku i tam wynikalo ze jak pracownik normalnie pracuje w godzinach np
    8-16, ale zostal wydelegowany, wyjechal o 6, dojechal na 10, wyjechal
    o 15, wrocil na 19 - to mu sie zalicza normalne 8h pracy od 8 do 16, a
    za reszte nie nalezy mu sie nic. No moze dieta za posilek.
    Nie dotyczy sedziow i policji.

    BHP moze miec inne zdanie w zaleznosci jeszcze od przypadkow -
    obowiazuja go przepisy o czasie pracy kierowcow czy nie, jest
    zatrudniony jako kierowca, pelni role kierowcy czy jedzie sam ...
    jedzie sluzbowym czy prywatnym ...

    J.