eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!not-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Fri, 3 Mar 2017 13:31:15 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 3 Mar 2017 12:31:16 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="25828";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600993
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-03 o 13:15, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Mar 2017 11:53:59 +0100, viktorius
    >
    >> Komputer długo krzyczał, że jest problem, wypalanie przez piłowanie
    >> silnika na trasie nie udało się. Samochód miał nalatane 470kkm do
    >> momentu zapchania. Ponieważ sam go przeprowadził przez granice, to nie
    >> kombinował z przebiegiem.
    >> Jaki był olej, nie wiem.
    >
    > Czyli klasyka. ;) Komputer ryje że coś nie tak, a użytkownik jedyne co
    > robi, to dalej piłuje silnik na trasie. W takiej sytuacji jedzie się do
    > serwisu i się sprawdza co jest nie tak. Albo mu się EGR zaciął i zadymił
    > DPF, albo miał zły olej zalany (bardziej prawdopodobne, skoro się nie dało
    > przepalić).
    >

    Albo swoje zrobiło pół miliona km zrobione tym autem...
    Nie znamy przyczyn, nie wróżmy z fusów, bo tylko potem urban legendy
    powstają.

    >> Po podmianie DPFa na kawałek rury wydechowej silnik odpalił i pracował
    >> póki kumpel nie pozbył się tego wozidła. Dlaczego sprzedał, nie wiem. Po
    >> tej astrze miał już kilka innych, u niego samochody długo się nie utrzymują.
    >
    > Nic dziwnego. Potem tylko fruwają opinie o "padających" DPFach.
    >

    A czy ja narzekam na DPFa?
    Przytoczyłem jak to się stało, że padł.
    Kumpel tez nie narzekał. Był świadomy, że jak świeci mu kontrolka i nie
    gaśnie po próbie wypalania na trasie, to prędzej czy później będzie
    migomat miał w ręce. Dla niego samochód to narzędzie do przemieszczania
    się, jak jedno padnie, to kupi drugie. Czasem po prostu nie warto
    naprawiać, tylko poczekać aż padnie i wymienić.

    Nie mam pojecia ile kosztuje serwisowe wypalanie DPFa, ale przy Astrze
    kombi z 500kkm przebiegiem to może być procentowo spory koszt.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: