eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Data: 2017-03-06 23:37:40
    Temat: Re: Masakra w silniku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Widze ze cos Ci sie zjebalo we lbie.126p pomimo ze byl z pewnych wzgledow samochodem
    wielozadaniowym z zalozenia byl samochodem miejskim. I przebieg pomiedzy naprawami
    silnika w granicach 70 tysiecy byl prawidlowo zalozony przez konstruktorow silnika. I
    takie 70 tysiecy normalnie eksploatowany silnik 126p wytrzymywal. Panewki glowne
    wytrzymywaly do trzech wymian cylindrow z tlokami. Wymiana cylindrow z tlokami trwala
    ok 4 godziny i nie wymagala wyjmowania silnika. Wymienialo sie panewki korbowodowe i
    glowice na wczesniej zregenerowana. Jedynym slabym punktem silnika 126p byl rozrzad
    oparty na lancichu produkcji Rometu. Wytrzymywal 20 tysiecy kilometrow w dobrej
    kondycji. A przy trzydziestu tysiacach z reguly wymagal pilnenej wymiany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: