  • 41. Data: 2009-11-02 20:25:09
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > W sensie ze w dobrym kasku i butach nawet na harleju da sie pojechac???

    Dobry kask i buty nie zrobia z pizdy bikera.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2009-11-02 21:40:40
    Od: Maciek <m...@g...com>

    > Dobry kask i buty nie zrobia z pizdy bikera.

    O Jezu, mam blende w kasku, a w dodatku pinlocka... to jak sobie
    wymontuje to już nie będę pizdą bajkerem?
    ;)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 43. Data: 2009-11-03 15:15:38
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Maciek pisze:

    > O Jezu, mam blende w kasku, a w dodatku pinlocka... to jak sobie
    > wymontuje to już nie będę pizdą bajkerem?
    > ;)

    nie, nie zrozumiałes przeslania

    pj

  • 44. Data: 2009-11-03 17:58:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "(pj)"
    nie, nie zrozumiałes przeslania

    Hint: nie kazda single-malt jest OK

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 45. Data: 2009-11-03 21:08:17
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "(pj)"
    > nie, nie zrozumiałes przeslania
    >
    > Hint: nie kazda single-malt jest OK

    podobnie jak blenda

    z tym, że na odwrót

    --
    pozdr
    pj

  • 46. Data: 2009-11-04 09:06:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał w wiadomości

    > podobnie jak blenda
    >
    > z tym, że na odwrót

    Znaczy: nie każdy blend jest dobry?
    Czy odwrotnie: ?dobry jest blend każdy nie

    --
    Jasio
    vx etz

  • 47. Data: 2009-11-04 09:42:59
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Znaczy: nie każdy blend jest dobry?
    > Czy odwrotnie: ?dobry jest blend każdy nie

    Ja tez sie zastanawiam - ale to Piotr...znaczy sie chyba na trzezwo to
    pisal, bo ostatnio jak z nim gadalem to byl w 100% zrozumialy - ale po 2-3
    piwach.

    T.
    P.S. skladnia celowa

  • 48. Data: 2009-11-04 12:46:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    >
    > Ja tez sie zastanawiam - ale to Piotr...znaczy sie chyba na trzezwo to
    > pisal, bo ostatnio jak z nim gadalem to byl w 100% zrozumialy - ale po 2-3

    weź mnie tu braku składni i pijaństwa nie implantuj ! :-P

    > podobnie jak blenda
    >
    > z tym, że na odwrót

    Łopatologicznie:

    nie kazda whisky blended (nawiazanie do popularnego w sąsiednich watkach
    tematu "blendy", zgrabnie wplecionego do tego watku poprzez analogie
    onomatopeiczna) jest do kitu - czyli na odwrót do tego co napisał
    słusznie skadinand T. o singlemalt.

    capisci? verstehen? ponimal?

    --
    pozdr
    pj

  • 49. Data: 2009-11-04 17:22:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    zgrabnie wplecionego do tego watku poprzez analogie
    onomatopeiczna

    No i ta skromnosc :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 50. Data: 2009-11-05 10:43:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "(pj)"
    > zgrabnie wplecionego do tego watku poprzez analogie
    > onomatopeiczna
    >
    > No i ta skromnosc :)

    A mi się wydawało, że dźwięk lanego blenda to bardziej bul bul bul niż
    blen blen blen.

    A może on miał na myśli jakąś inną analogię niż onomatopeiczną?
    Bo wydawało mi się, że verstehen. (:

    Zresztą przestańmy już o tych imponderabiliach dystkutować, to grupa
    motocyklowa jest.

    --
    Jasio
    vx etz