  • 21. Data: 2009-11-01 18:20:39
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1i9cp9pkkxd6g.i7jzc2wkmgs6$.dlg@40tude.net...

    > Mi ten kask wziął i sobie pękł, ot tak sobie - od używania. Gwarancja
    > uznana. Także bym tutaj także był ostrożny.

    Trochę mnie zmartwiłeś.
    Pozostaje pytanie - czy to wypadek jeden na milion (tysiąc), czy standard w
    tym modelu.

  • 22. Data: 2009-11-01 18:58:13
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ja moge: www.ebay.de
    > Mozna kupic juz od 380 Euro

    dzieki;]
    nie wiem czy mam az takie zaufanie do ebaya,
    a jak wyglada kwestia gwarancji?
    w razie czego - do kogo, gdzie i z czym?

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 23. Data: 2009-11-01 19:05:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 19:20:39 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Trochę mnie zmartwiłeś.

    Ciebie? Ja w tym jeden sezon przejeździłem.

    > Pozostaje pytanie - czy to wypadek jeden na milion (tysiąc), czy standard w
    > tym modelu.

    Nie wiem - sprzedawca uznał roszczenie gwarancyjne - otrzymałem zwrot
    funduszy. Czyli niby ok - niesmak jednak pozostał (pisałem o tym swego
    czasu na preclach).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 24. Data: 2009-11-01 20:00:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr pisze:

    > nie wiem czy mam az takie zaufanie do ebaya,
    > a jak wyglada kwestia gwarancji?
    > w razie czego - do kogo, gdzie i z czym?

    Nowki kupuje sie generalnie w sklepach ebayowych ktore daja rachunek i
    masz pelna gwarancje producenta.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2009-11-01 22:07:24
    Od: Maciek <m...@g...com>

    > Nowki kupuje sie generalnie w sklepach ebayowych ktore daja rachunek i
    > masz pelna gwarancje producenta.

    Witam,
    Potwierdzam pełną odpowiedzialność Schuberta za swoje produkty, w
    kasku który zanabyłem zaczął łuszczyć się antyfog, wystarczył mail do
    fabryki ze zdjęciem i po 2 tygodniach miałem już nową szybkę w dodatku
    z pinlockiem za free. Niestety antyfog występuje również na blendzie,
    o czym się ostatnio przekonałem zmywając z niej zwierzęta... Co do
    blendy to argumenty w stylu "jak by co to można założyć okulary" mają
    sens jedynie w warunkach niezmiennego nasłonecznienia, dla mnie w
    górach i przelotach przez lasy blenda to podstawa wyposażenia kasku.
    Co do komfortu używania kasku z tzw. wyższej półki to już było wiele
    razy, szkoda że sam się o tym przekonałem metodą prób i błędów bo to
    droga lekcja....

    pozdrawiam
    Maciek

  • 26. Data: 2009-11-01 22:47:48
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Maciek"
    Co do blendy to argumenty w stylu "jak by co to można założyć okulary" mają
    sens jedynie w warunkach niezmiennego nasłonecznienia, dla mnie w
    górach i przelotach przez lasy blenda to podstawa wyposażenia kasku.

    No podobnie jak ABS w moto - bez sie nie da...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 27. Data: 2009-11-02 10:04:00
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 30 Paź, 22:31, Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> wrote:

    > BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

    Nie jeździłem, ale miałem go na bańce. Niestety jest zauważalnie
    cięższy od Shoei, za to bardzo wygodny.
    Wizualnie i "bajerowo" bije na głowę chyba wszystkie kaski obecnie
    dostępne na rynku, wg testerów ma jednak trochę wad.
    To będzie mój drugi kask po XR1000, o ile się nie skusze jednak na
    1100.

    pozdr,
    p.

  • 28. Data: 2009-11-02 10:52:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:

    > Ty w ogole sie nie odzywaj niszczycielu przyrody...

    Po niedzielnej wycieczce musze Ci przyznac racje z tym Marushinem.

    Kurde, wiem ze nikt mi nie uwierzy, ale pisze 100% prawdy:
    Otoz przy plus 6 stopniach i przy predkosciach 140-180 marznie prawy
    platek ucha - w tym miejscu gdzie sie tradycyjnie nosi kolczyki.
    Przy czym zjawisko wystepuje rowniez gdy sie nie ma kolczyka a ma sie
    balaklawe. Marznie wylacznie platek ucha, nie cale ucho, nie szyja w tym
    miejscu, nic innego. Nawet nie czuc wiatru a ucho zimne.

    Acha, a propo blendy: jak ktos nie ma opcji miec taka opcje to polecam
    inna opcje :-) Szyba przyciemniana progresywnie, taka na gorze ciemna,
    na dole dosc jasna. Daje rade w niej nawet wrocic w nocy do miasta.

    > BTW wasaczom z pedalsko-niebieskawego Passata WPR... cos sie urodzilo.
    > Dzis widzialem na ich szybie "bebe a board"

    Moze woza komendanta ululanego jak Jezusek ?

    KJ Zimne Ucho

  • 29. Data: 2009-11-02 12:07:34
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 1 Lis, 07:24, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A nie będzie Cię drażnić, że kask za tyle pieniędzy nie ma plendy
    > przeciwsłonecznej?

    A co to jest blenda? Ja jak kupowałem kask to w ogóle na to nie
    patrzyłem, zlałem wszystkie kaski ze szczęką i blendami - bo po
    cholerę mi to? Żeby miec jeszcze więcej gramów na łbie? Żeby lepiej
    jebało po uszach czy jak? Zamiast blendy to sobie zabieram drugą
    ciemniejszą szybę i tyle.

    > No i tak się miotam, mierzę, szukam - i co chwilę czytam opinie wściekłych /
    > rozżalonych użytkowników wszystkich chyba dostępnych kasków. Najmniej
    > przeklinają ci, co kupili te Schuberty, albo Szuje - ale pewnie im nie
    > wypada się użalać głośno i płaczą po cichu do poduszki. No bo jak można się
    > cieszyć z kasku bez blendy...
    Kolejna mądra teoria. Ja codziennie szlocham w poduszkę, że nie mam
    ABS-u a teraz to już histeria bo mam kask bez blendy :-( Chyba
    przestanę czytać precle bo kolejnego newsa mogę nie przeżyć.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 30. Data: 2009-11-02 13:09:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > cholerę mi to? Żeby miec jeszcze więcej gramów na łbie? Żeby lepiej
    > jebało po uszach czy jak? Zamiast blendy to sobie zabieram drugą

    Coś za coś. Ja sobie blendę bardzo chwalę, nawet jak integrala będę
    kupował to Schuberta z blendą. Drugiej szyby wozic mi sie nie chce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj