  • 61. Data: 2011-01-25 16:09:31
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 15:52:23 +0100, b...@n...pl wrote:
    > Wiesz, ja chodzę w żółtym podkoszulku, żeby mnie nie trafił piorun. To
    > taki sam zabieg magiczny jak zaklejanie nazwy aparatu, żeby nie ukradli.

    Nie rzucac się w oczy to jest ogolnie nieglupia strategia zeby nie
    zarobic tzw oklepu. Gdziekolwiek.
    Jak rozumiem, WC nie poprzestaje na sponiewieraniu samego aparatu, tylko
    jest to czesc wiekszej calosci.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 62. Data: 2011-01-25 16:16:26
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-01-25 01:43, dominik pisze:

    > Kiedyś ktoś to analizował i wyszło, że w trakcie kręcenia doszły nowe, ale
    > już dostępne aparaty (wybierała A350, a potem był A380, bo się pojawił w
    > międzyczasie).
    >
    > Oczywiście jasne, że sony to sponsorowało i sprzęt zapewniało. Może też
    > były jakieś aparaty jako nowości, ale też i bez przesady :) A z pewnością
    > nie był to sprzęt, który nie istniał, ale to fajnie brzmiało :)

    W sytuacji sponsorowania przez Sony nie można wykluczyć, ze dostała na
    wyjazd aparaty jeszcze przed ich oficjalna premierą rynkową. Przypadki
    wcześniejszego udostępniania aparatów wybranym osobom się zdarzaja -
    uczestnicy polskiego forum dyskusyjnego Pentaxa mieli kilka takich
    możliwości.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 63. Data: 2011-01-25 16:30:20
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.01.2011 17:16, Marek Wyszomirski wrote:

> [...]
    > wcześniejszego udostępniania aparatów wybranym osobom się zdarzaja -
    > uczestnicy polskiego forum dyskusyjnego Pentaxa mieli kilka takich

    Ale zwykle dostają to fotografowie do testów, tu byłby zabieg czysto
    marketingowy. A egzemplarze przedprodukcyjne są rozsyłane do wielu osób,
    to tacy betatesterzy, po ich uwagach nanoszone są jeszcze poprawki w
    software.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 64. Data: 2011-01-25 16:38:41
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 15:18:05 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Lowepro OffTrail (chyba) noszony na d* jest fajna ,,kaburka'' :)

    Ale plecak już mam - potrzebny mi dobry pasek, z ewentualnym bonusem w
    postaci zgrabnej kaburki :-) Takie żeby potem móc to włożyć do Tamraca
    Expedition.
    Pasek jak coś w rodzaju:
    http://blog.bronimaging.com/wp-content/uploads/2010/
    02/sunsniper.jpg
    tylko lepiej trzymający aparat. Co oznacza że muszę poszukać śrubki
    statywowej bo bez mocowania pod aparatem to chyba nie wyjdzie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 65. Data: 2011-01-25 16:44:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 14:42:16 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Dlatego wciąż siedzę na XP :)

    Zły przykład - to akurat taki sobie system, tylko że nowe są jeszcze
    gorsze... no może nie gorsze tylko poszły w inną stronę...

    Ja też siedzę na XP bo wolę i jeszcze mogę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 66. Data: 2011-01-25 17:10:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 15:04:05 +0000 (UTC), Michal Tyrala wrote:

    >Kazdy poranny stolczyk tez jest unikatowy. Tyle sztuki idzie w kanalize...

    Niektorzy uwieczniaja.
    Zasada w zasadzie ta sama - liczy sie geniusz tworcy :-)

    J.

  • 67. Data: 2011-01-25 17:10:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 17:38:41 +0100, Henry(k) wrote:

    > Ale plecak już mam - potrzebny mi dobry pasek, z ewentualnym bonusem w
    > postaci zgrabnej kaburki :-) Takie żeby potem móc to włożyć do Tamraca
    > Expedition.

    Przeciez OffTrail to nie jest plecak:
    http://torbylowepro.pl/torby/lowepro-off-trail-1,426

    Swoja droga, wlasnie tego uzywalem, w kawalkach, do targania gratow w
    duzym plecaku.

> [...]
    > tylko lepiej trzymający aparat. Co oznacza że muszę poszukać śrubki
    > statywowej bo bez mocowania pod aparatem to chyba nie wyjdzie.

    Od Manfrotki: zamkniety pasek od statywow plus plytka np 200PL? :-)
    Jak mnie pomeczysz, to moge to polaczyc i troche się poszwedac po domu z
    takim zestawem :-)

    pozdrawiam,

  • 68. Data: 2011-01-25 17:39:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 16:49:04 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Myślę, że Cejrowski ma większe doświadczenie :)

    Myśle, że chodzi z nim ekipa filmowa i to całe oklejanie jest tak samo na
    pokaz jak chodzenie na bosaka (podobno jak nie kręcą to obuwie nosi).

    --
    Kojer

  • 69. Data: 2011-01-25 17:56:29
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-01-25 18:39, Robert Kois pisze:

    > Myśle, że chodzi z nim ekipa filmowa i to całe oklejanie jest tak samo na
    > pokaz jak chodzenie na bosaka (podobno jak nie kręcą to obuwie nosi).

    Ekipa filmowa chodzi z nim wtedy, gdy kręcą film z podróży - i wtedy
    faktycznie jest raczej bezpieczny. Na pytanie, jaki procent podróży
    Cejrowskiego jest filmowanych przez ekipę - odpowiedzi nie znam.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 70. Data: 2011-01-25 18:13:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 18:56:29 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Ekipa filmowa chodzi z nim wtedy, gdy kręcą film z podróży - i wtedy
    > faktycznie jest raczej bezpieczny. Na pytanie, jaki procent podróży
    > Cejrowskiego jest filmowanych przez ekipę - odpowiedzi nie znam.

    Ja też, ale Cejrowski dość często mija się z prawdą i koloryzuje.
    No i ciągle jakoś w tej strasznej socjalistycznej UE siedzi choć dawno
    zapowiadał, że się do Ameryki Południowej wyniesie. No ale tam raczej nikt
    by go do TV nie zapraszał i nie płacił za jego programy.

    http://tierralatina.blox.pl/2008/04/Cejrowski-klamie
    .html
    http://tierralatina.blox.pl/2009/07/Cejrowski-prostu
    je-Krecac-jeszcze-bardziej.html