  • 71. Data: 2011-01-25 18:32:56
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" napisał
    > Myśle, że chodzi z nim ekipa filmowa i to całe oklejanie jest tak samo na
    > pokaz jak chodzenie na bosaka (podobno jak nie kręcą to obuwie nosi).

    widziałem go kiedyś w Karuzelu (restauracja w Wawie przy Kasprowicza) na
    mulach - boso był i bez "ekipy"

    --
    Tomek

  • 72. Data: 2011-01-25 19:40:45
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 17:10:22 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Przeciez OffTrail to nie jest plecak:
    > http://torbylowepro.pl/torby/lowepro-off-trail-1,426
    >
    > Swoja droga, wlasnie tego uzywalem, w kawalkach, do targania gratow w
    > duzym plecaku.

    Ale Tamrac to nieduży plecak - zmieści się aparat + grubość skóry (mam płat
    fajnej skórki za szafą i mnie kusi).

    > Od Manfrotki: zamkniety pasek od statywow plus plytka np 200PL? :-)
    > Jak mnie pomeczysz, to moge to polaczyc i troche się poszwedac po domu z
    > takim zestawem :-)

    Nie trzeba - sam sprawdziłem kawałkiem paracordu - sama płytka to chyba za
    mało, potrzeba by jeszcze zahaczyć o jedno uszko żeby mieć dodatkowy punkt
    zawieszenia... jutro potestuję jeszcze bo znalazłem śrubkę od kaburki do
    Smieny i mam na parapecie kawał grubej skóry pasujący do niej...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 73. Data: 2011-01-25 19:55:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 20:40:45 +0100, Henry(k) wrote:
    > Ale Tamrac to nieduży plecak - zmieści się aparat + grubość skóry

    A to przepraszam, to Expedition mnie zmylilo. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 74. Data: 2011-01-25 20:03:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 16:42:25 +0100, Saiko Kila wrote:
    > Jak ktoś nosi do firm od u4/3 to raczej można odczytać że buntownik albo
    > awangarda, a nie że się chwali. Ja bym na takiego z sympatią popatrzył.

    Szczerze mowiac, to nie do konca wiem ktory pasek zapialem do Olka ;)

    Ale o ile on się w wakacje przydawal, w akcjach typu Warhead czy innych
    wesolych miejscach, to w aparacie EDC/knajpianym chyba zaczyna mi
    przeszkadzac i go wypne, zastepujac ewentualnie jakas petla jakie daja w
    kompaktach... Kilkadziesiat cm szerokiego paska i szlag trafia cala
    zgrabnosc rozwiazania... (BTW, Panasonic do malenstwa pt LX5 tez dal
    metrowy pasek :))

  • 75. Data: 2011-01-25 20:26:34
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-01-25 17:16, Marek Wyszomirski wrote:
    > W sytuacji sponsorowania przez Sony nie można wykluczyć, ze dostała na
    > wyjazd aparaty jeszcze przed ich oficjalna premierą rynkową. Przypadki
    > wcześniejszego udostępniania aparatów wybranym osobom się zdarzaja -
    > uczestnicy polskiego forum dyskusyjnego Pentaxa mieli kilka takich
    > możliwości.

    Nie jest wykluczone, ale też fakty na to nie wskazują by się na pewno
    wydarzyło. Póki co można więc powiedzieć "fajnie brzmi w demotywatorze" :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 76. Data: 2011-01-25 21:35:00
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Użytkownik "Robert Kois" napisał
    >
    > widziałem go kiedyś w Karuzelu (restauracja w Wawie przy Kasprowicza) na
    > mulach - boso był i bez "ekipy"

    W zimie? ;-)
    ciekawe czy z domu tak przyszedł. W sumie to bardzo daleko nie miał ;-)

    pzdr
    GS

  • 77. Data: 2011-01-25 21:35:41
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-25 16:47, Janko Muzykant pisze:

    > Wiecie, kogo przypominacie? Czterdziestokilkolatków spod budki z piwem,
    > z brzuszkami i wąsem, także w nosie, którym w życiu wyszło jak wyszło.
    > Siedzą sobie tacy, przechodzi obok znana laska, na dodatek inteligentna
    > i zaradna, a każdy z nich, skrycie się plując, zaczyna nawijać jaka to
    > ona... no właśnie, przeczytajcie kilka postów wyżej :)
    >
    > Panowie, nie chcę was martwić, ale dokładnie to widzi każda kobieta
    > czytająca wasze złote myśli. I część facetów, tych którym trochę
    > bardziej ''wyszło''.

    Wybacz ale za moja zona oglada sie pol osiedla i nie pierdol glupot pedale.

  • 78. Data: 2011-01-25 21:55:57
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-01-25 22:35, Rysio pisze:

    >[...]
    > Wybacz ale za moja zona oglada sie pol osiedla i nie pierdol glupot pedale.

    Była to z Twojej strony zdecydowanie chamska odzywka. Wstyd!

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 79. Data: 2011-01-25 22:11:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 22:35, Rysio pisze:
    > Wybacz ale za moja zona oglada sie pol osiedla i nie pierdol glupot pedale.

    Z pewnością zaimponowałbyś jej tym postem.
    Poza tym, nie wiem czy kiedyś do tego dojrzejesz, ale akurat argument,
    że za kimś ogląda się pół osiedla nie jest z tych wzniosłych :)

    --
    pozdrawia Adam
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/

  • 80. Data: 2011-01-25 22:15:17
    Od: q...@o...pl

    > Witam,
    > przepraszam za zaśmiecanie, ale wydaje mi się i ciekawe, i śmieszne:
    > http://demotywatory.pl/2324141/Martyna-Wojciechowska

    Inne gwiazdki reklamują majtki Triumph, Ferrari, Żywca lub D&G.
    Tylko co w tym ciekawego i śmiesznego?